Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Έλα επίδομα ,φύγε δώρο!

Το έκτακτο επίδομα αλληλεγγύης πρόκειται να λάβουν περι τα τέλη του Δεκεμβρίου ,μαζί με τη σύνταξη του Ιανουαρίου  οι χαμηλοσυνταξιούχοι, το οποίο ορίζεται στο ποσό των 100-300 ευρώ.

Αυτό προβλέπει η σχετική τροπολογία που κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή από το υπουργείο Οικονομικών.
Πρόκειται για αφορολόγητο επίδομα και θα δωθεί με τα εξής κριτήρια:
Ατομικό εισόδημα έως 7.000 €
και οικογενειακό έως 12.000 € -> 300 ευρώ

Ατομικό εισόδημα 7.001-8.500 €
και οικογενειακό έως 14.500 € -> 200 ευρώ

Ατομικό εισόδημα 8.501-10.500 €
και οικογενειακό έως 16.500 € -> 100 ευρώ                                                                                               Δεν λαμβάνουν ενίσχυση όσοι συνταξιούχοι πληρούν 2 κριτήρια.
Κόβεται το δώρο Χριστουγέννων και Πάσχα,πλήν ορισμένων ευπαθών ομάδων που θα το πάρουν,όπως προβλέπει άλλη τροπολογία που και αυτή κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή.

Πηγή : www.protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.