Το έκτακτο επίδομα αλληλεγγύης πρόκειται να λάβουν περι τα τέλη του Δεκεμβρίου ,μαζί με τη σύνταξη του Ιανουαρίου οι χαμηλοσυνταξιούχοι, το οποίο ορίζεται στο ποσό των 100-300 ευρώ.
Αυτό προβλέπει η σχετική τροπολογία που κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή από το υπουργείο Οικονομικών.
Πρόκειται για αφορολόγητο επίδομα και θα δωθεί με τα εξής κριτήρια:
Ατομικό εισόδημα έως 7.000 €
και οικογενειακό έως 12.000 € -> 300 ευρώ
Ατομικό εισόδημα 7.001-8.500 €
και οικογενειακό έως 14.500 € -> 200 ευρώ
Ατομικό εισόδημα 8.501-10.500 €
και οικογενειακό έως 16.500 € -> 100 ευρώ Δεν λαμβάνουν ενίσχυση όσοι συνταξιούχοι πληρούν 2 κριτήρια.
Κόβεται το δώρο Χριστουγέννων και Πάσχα,πλήν ορισμένων ευπαθών ομάδων που θα το πάρουν,όπως προβλέπει άλλη τροπολογία που και αυτή κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή.
Πηγή : www.protothema.gr
Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010
Έλα επίδομα ,φύγε δώρο!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.