Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Κατατέθηκε τροπολογία σύμφωνα με την οποία απαγορεύεται το κάπνισμα μέσα στα ΙΧ ...Μή σπεύσετε να βγάλετε βιαστικά συμπεράσματα...

Απαγορεύεται το κάπνισμα όταν στο ΙΧ επιβαίνει έστω και ένας ανήλικος!

Καλό το μέτρο ,αλλά απαιτεί εκτός από τη δεδομένη συνείδηση που πρέπει να έχουν οι οδηγοί και οι λοιποί επιβαίνοντες στο όχημα ενήλικες και οργάνωση από τη τροχαία που πρέπει να βρίσκει τις παραβάσεις αυτές... Δεν είναι απλή η εφαρμογή μιας τροπολογίας στη πράξη...

protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.