Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Αγωγή κατά της Sony Music από τον Αντώνη Ρέμο

Ο δημοφιλής τραγουδιστής ζητάει από την πρώην δισκογραφική του εταιρεία περι τις 800.000 ευρώ στην αγωγή που κατέθεσε .Αυτή αφορά τη Sony και προσωπικά τον κ. Δημήτρη Γιαρμενίτη. Παράλληλα με την απάντησή του στην αγωγή που του είχε κάνει η Sony πρόσφατα ,αξιώνει και μεγάλο χρηματικό ποσό ,αυτό  των 800.000 ευρώ!

Στο κείμενο της αγωγής ο Α.Ρέμος κάνει λόγο για περιφρονητικά λόγια από το κ.Γιαρμενίτη πρός αυτόν και μερικούς ακόμα συναδέλφους του ερμηνευτές και απαξίωση του καλλιτεχικού έργου μερικών καλλιτεχνών αναμεσά τους και ο Α.Ρέμος. Επίσης δηλώνει στην αγωγή του όλους τους λόγους για τους οποίους δε χρωστάει τίποτα στη Sony και ότι η εταιρεία δεν του έχει αποδώσει εκκαθαρίσεις ενός χρόνου,μεταξύ άλλων.

Πηγή : www.yupi.gr
Φωτό από : www.tempo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.