Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

«Δεν αισθάνομαι την ανάγκη να έχω κάποιον χορηγό»

Το «Βράδυ» της Πέμπτης, πέρασε συντροφιά με τον Πέτρο Κωστόπουλο η Κατερίνα Στικούδη και εξομολογήθηκε το πώς θέλει τον άνδρα που θα παντρευτεί, το πώς ξεκίνησε το τραγούδι αλλά και το λόγο για τον οποίο δεν κάνει γυμνή φωτογράφιση.



Για το πώς βρέθηκε στο χώρο της τηλεόρασης και του τραγουδιού: «Όταν ήμουν πιο μικρή ήθελα να γίνω οδοντίατρος αλλά στην πορεία δεν αισθανόμουν καλά με το κλίμα του νοσοκομείου και έφυγα. Πήγα στα καλλιστεία του ΑΝΤ1 και βγήκα Μις Ελλάς. Τότε ξεκίνησαν όλα. Το τραγούδι γεννήθηκε μέσα από το σπίτι. Ο μπαμπάς έπαιζε κιθάρα, ο αδερφός μου πιάνο και η μαμά μου τραγουδούσε. Προσπαθούσα να πάρω λίγη από τη λάμψη της και είδα πως δεν τα κατάφερνα. Έκανα λοιπόν κάποια μαθήματα και προέκυψε το πρώτο τραγούδι».

Για το ότι δεν έχουν βγει φωτογραφίες της με κάποιον άνδρα: «Δεν με έχουν βγάλει τα περιοδικά με κάποιον άνδρα μου και δεν πρόκειται. Οι μόνες φωτογραφίες μου με κάποιον άνδρα που θα κυκλοφορήσουν θα είναι μόνο όταν πρόκειται για κάτι σοβαρό. Θα παντρευτώ και μετά θα το ανακοινώσω. (...) Είμαι σέξι, έτσι αισθάνομαι. Είμαι καλά με αυτό. Αλλά όταν είσαι σέξι δεν σημαίνει πως κοιμάσαι με άλλον άνδρα κάθε βράδυ».

Για τον άνδρα που θα έχει δίπλα της: «Για να φτάσω στο γάμο ο άλλος πρέπει να κάνει πολλά για να με πείσει. Δεν αισθάνομαι την ανάγκη να έχω κάποιον χορηγό. Είναι ωραίο να έχεις κάποιον άνδρα δίπλα σου με δύναμη και χρήματα. Αλλά τα χρήματά του δεν είναι δικά μου. Έχω μάθει να επιβιώνω από μικρή μόνη μου».

Για το αν θα κάνει γυμνή φωτογράφιση: «Είμαστε συντηρητικοί ως λαός. Εδώ μία χορευτική κίνηση κάνουμε και σε κάποιους φαίνεται υπερβολικό. Εγώ δεν έχω κάνει κάποια γυμνή φωτογράφιση. Έχω κάνει αισθησιακές φωτογραφίσεις αλλά μέχρι εκεί. Αυτές οι φωτογραφίσεις είναι μέρος της δουλειάς μου».


πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.