Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

ΑΝΤΩΝΗΣ ΡΕΜΟΣ:«Γιατί να ενοχλούμαι για τις επιλογές που κάνει σήμερα η Ζέτα;»

Παρέα με τον Πέτρο Κωστόπουλο πέρασαν το «Βράδυ» της Πέμπτης ο Γρηγόρης Αρναούτογλου και ο Αντώνης Ρέμος, οι οποίοι μπήκαν μαζί στο στούντιο ως «Men In Black», έτοιμοι να μιλήσουν για όλα και να γελάσουν.
Ο Αντώνης Ρέμος αναφέρθηκε στη σχέση του με την Υβόνη Μπόσνιακ, τη διαμάχη του με τη Sony αλλά και για το αν έχει φερθεί άσχημα σε κάποιο συνεργάτη του.


Για την ομάδα του «Ηρακλή»: «Η ομάδα πάει μια χαρά. Είναι στα χέρια του κόσμου και όλα είναι καλά. Αυτή τη στιγμή υπάρχει μία δίκη στο Πρωτοδικείο και όταν τελειώσει όλα θα λυθούν. Πιστεύω πως την ομάδα πρέπει να την πάρει στα χέρια του ο λαός της. Μπορεί κάποιος να με χαρακτηρίσει μα***α, αλλά εγώ ό,τι έκανα το έκανα από την καρδιά μου. Έκανα λάθη, κάναμε λάθη, όλοι τα πληρώσαμε-εγώ περισσότερο από όλους-, αλλά όλα πλέον είναι καλά».

Για τη σχέση του με την Υβόνη Μπόσνιακ: «Έχετε γράψει στα περιοδικά πολλά για μένα. Επειδή βαρέθηκα να διαβάζω πράγματα τα οποία δεν ισχύουν, πλέον τα κάνω όλα για να ισχύουν κιόλας. Βγαίνω έξω για ποτό άνετα, πάω για φαγητό ανοιχτά και, όταν δεν γουστάρω να έχω αδιάκριτα μάτια γύρω μου, μένω μέσα. Τα περιοδικά βάζουν τον κόσμο σε ένα τριπάκι να σκέφτονται πως αν κάποιος δει κάποιες φωτoγραφίες μου με την Υβόνη από μία έξοδό μας για φαγητό πως έχουν πιάσει τον ταύρο από τα κέρατα. Όλα τα δέχομαι εκτός από το γεγονός ότι εμπλέκουν άτομα της οικογένειάς μου σε όσα γράφονται και λέγονται. Και όχι δεν πήγα την Υβόνη στη μητέρα μου. (...) Γνωριστήκαμε σʼ ένα κλαμπ –πηγαίνω και σε τέτοια μαγαζιά- την είδα εκεί μαζί μ' έναν κοινό γνωστό και τη φλέρταρα. Αν και φέτος το καλοκαίρι με όσα συνέβησαν -ήταν πάρα πολύ μαύρα- γνώρισα την Υβόνη και έφτιαξαν λίγο».

Για τη Ζέτα Μακρυπούλια: «Η Ζέτα είχα πει πως ήταν ο πιο σημαντικός άνθρωπος της ζωής μου. Από εκεί και πέρα, ο καθένας τραβάει το δρόμο του και προχωράει όπως αυτός επιλέγει. Στη ζωή ενός ανθρώπου όμως κάποια πράγματα μένουν σταθερά. Δεν προλαβαίναμε να μιλήσουμε για το γάμο, το διαβάζαμε όμως κάθε βδομάδα. Ο καθένας έχει κάνει τις επιλογές του. Γιατί να ενοχλούμαι για τις επιλογές που κάνει σήμερα;».

Για τον Αντώνη Κανάκη: «Ο Κανάκης ήταν έτοιμος να παντρευτεί με τη Σάντυ (Κουτσοσταμάτη) — πιστεύω πως ήταν πολύ κοντά και πολύ ευτυχισμένος».

Για τις ανδροπαρέες: «Το πιο δύσκολο πράγμα για μια γυναίκα είναι να ακολουθήσει το πρόγραμμα μίας ανδροπαρέας. Πρέπει να βρεις μία γυναίκα που να τα δέχεται όλα αυτά. Το πιο απλό πράγμα για τη συνταγή μιας καλής σχέσης είναι να αφήσεις τον άνδρα σου ελεύθερο και θα είναι ευτυχισμένος».

Για το αν είχε γίνει υπερβολικός στην καριέρα του: «Έχω γίνει υπερβολικός με τους συνεργάτες μου. Μπορεί να τους έχω αδικήσει ή να ήμουν αυστηρός απέναντι τους. Ζηλεύω τους ανθρώπους που μαθαίνουν από τα λάθη τους και που όσο περισσότερο επιτυγχάνουν γίνονται σοφότεροι και όχι πλουσιότεροι».

Για τη διαμάχη με τη «Sony»: «Κάποιες σχέσεις κάνουν τον κύκλο τους και κλείνουν. Δυστυχώς, βρήκαμε έναν άσχημο τρόπο για να τραβήξει ο καθένας το δρόμο τους. Όλα θα λυθούν στα δικαστήρια. Σε μία σχέση πάνω απ' όλα έχει να κάνει ο ανθρώπινος παράγοντας. Ζητάνε κάποια χρήματα και εγώ ζητάω κάποιο άλλο ποσό. Υπάρχουν κάποια ασφαλιστικά μέτρα για ένα ποσό που σε περίπτωση που νικήσει η "Sony" θα το διεκδικήσει. Το θέμα είναι πώς επιλέγει ο καθένας πως θα τελειώσει μία σχέση. Εγώ χαίρομαι που έχω πάει σε μία άλλη εταιρία με ανθρώπους που θέλουν να στηρίξουν τη δουλειά μου και το τραγούδι».

πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.