Στο Love Radio μίλησε η Ζέτα Μακρυπούλια για τη σχέση της με τον Αντώνη Ρέμο, για το αν έχει δεχθεί πρόταση γάμου αλλά και την Ελένη Μενεγάκη.Για τη σχέση της με την Ελένη Μενεγάκη: «Με την Ελένη δεν έχουμε πλέον σχέση καλεσμένης- παρουσιάστριας. Η σχέση μας πλέον είναι διαφορετική. Τη θεωρώ έναν άνθρωπο, μʼ έναν τρόπο, δικό μου. Έχουμε αναπτύξει μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια μία σχέση διαφορετική. Της έχω εκμυστηρευτεί και μου έχει εμπιστευτεί αρκετά πράγματα».
Για τη σχέση της με τον Αντώνη Ρέμο: «Προτιμώ, όταν ένας άνθρωπος, με τον οποίο έχω περάσει και τόσα χρόνια, περνάει δύσκολα, να του συμπαραστέκομαι μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Ο Αντώνης όμως είναι δυνατός και ξεπερνάει όλα τα προβλήματά του».
Για το αν είναι καλά πλέον: «Ύστερα από αρκετά χρόνια που πέρασα από πολλές ψυχολογικές διακυμάνσεις και πολλή μοναξιά αισθάνομαι πως τώρα είμαι πάρα πολύ καλά και ευτυχισμένη».
Για τα κιλά που έχασε: «Ξύπνησα μία μέρα και είπα πως δεν θέλω να έχω αυτά τα επιπλέον κιλά. Ξεκίνησα διατροφή και από εκεί που ήθελα να χάσω 5-6 κιλά έχασα 12».
Για το αν έχουν γραφτεί τραγούδια για εκείνη: «Έχει γραφτεί τραγούδι για μένα, αλλά όχι από κάποιον που μπορεί να φαντάζεστε. Δυο τρία έχουν γραφτεί!».
Για το αν έχει δεχθεί πρόταση γάμου: «Δεν είμαι fan του γάμου. Δεν έχω δεχθεί σοβαρή πρόταση με δαχτυλίδι. Μία πολύ μικρή και απλή στο παρελθόν, ναι, είχα συζητήσει. Το μόνο δαχτυλίδι όμως που πήρα είναι από ένα θαυμαστή μου στο καμαρίνι».
πηγή:yupi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.