Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Κατατέθηκε ο προϋπολογισμός για το 2011

 Ο νέος προϋπολογισμός για το 2011 ,μαζί με τον απολογισμό-ισολογισμό του οικονομικού έτους 2009 κατατέθηκαν σήμερα στη Βουλή από τον υπουργό Οικονομικών Γ.Παπακωνσταντίνου.
Με ανακοίνωση του προέδρου της Βουλής, Φίλιππου Πετσάλνικου, ο νέος προϋπολογισμός θα αρχίσει να συζητιέται στην Ολομέλεια από το Σάββατο 18 Δεκεμβρίου έως και τα μεσάνυχτα της Τετάρτης στις 22 Δεκεμβρίου.

 Ο προϋπολογισμός του 2011 θα περιλαμβάνει μέτρα ύψους 6,1 δισ. ευρώ περίπου.
Περιλαμβάνει εν συντομία :
1)Μείωση κατά 2,1 δισ. ευρώ των δαπανών υγείας, μέσω της μείωσης της φαρμακευτικής δαπάνης.
2)Μέσω παρεμβάσεων στις ΔΕΚΟ , μείωση κατά το ποσό των 800 εκατ. ευρώ.
3)Μείωση κατά 150 εκατ. ευρώ των οικογενειακών επιδομάτων
4) Μείωση κατά 1 δισ. 590 εκατ. ευρώ από την πάταξη της φοροδιαφυγής.
5)100 εκατ. ευρώ από μείωση συμβάσεων ορισμένου χρόνου στο Δημόσιο.

Στο πρόγραμμα προβλέπονται έσοδα από την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας.
Θα περιλαμβάνονται επίσης η μείωση του ΦΠΑ στο 6,5% στα φάρμακα και τον τουρισμό, μετάταξη προϊόντων από το 11% στο 13% και πάγωμα του πόθεν έσχες στην οικοδομή.
Τέλος, το έλλειμμα προβλέπεται να μειωθεί στο 7,4% του ΑΕΠ στον προϋπολογισμό του 2011 έναντι του 9,4% που ήταν για το 2010.

Πηγή : www.skai.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.