Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Εκτός από Μέλμπεργκ, νόκ άουτ και ο ΄΄Τόρο΄΄

Με ελλείψεις βασικών παικτών θα παραταχθεί ο Ολυμπιακός κόντρα στον ΠΑΟΚ τη Κυριακή στο ΄΄Γ.Καραϊσκάκης΄΄. Μετά την απουσία του Όλοφ Μέλμπεργκ που δε κατάφερε να επανέλθει σε δυνατούς ρυθμούς στη προπόνηση της Πέμπτης και ο Βασίλης Τοροσίδης θα είναι απών από το ντέρμπι με τους Θεσσαλονικείς.
Ο δεξιός μπάκ του Ολυμπιακού υπέστη θλάση πρώτου βαθμού στους προσαγωγούς κατα τη διάρκεια του φιλικού της εθνικής μας στην Αυστρία.Υπολογίζεται ότι θα μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης για περίπου δύο εβδομάδες.Οπότε αυτό σημαίνει ότι χάνει τα σημαντικά παιχνίδια με ΠΑΟΚ (εντός) και ΑΕΚ (εκτός),καθώς και το β΄ ημίχρονο με τον Εργοτέλη στο Παγκρήτιο και πιθανότατα και το ματς με τη Καβάλα.
Έτσι, ο Ερνέστο Βαλβέρδε θα έχει τη βασική αμυντική τετράδα της ομάδας του αποδεκατισμένη. Πλέον, τον Αβραάμ Παπαδόπουλο θα πλαισιώνουν οι Μοντεστό (κέντρο άμυνας), Γκαλίτσιος (δεξιά), και με την απουσία του επίσης τραυματία Ραούλ Μπράβο, αντικαταστάτης του θα είναι ο Χολέμπας.

Πηγή : www.protothema.gr
Φωτό από : sports.pathfinder.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.