Η ποιότητα κρίνει την απόδοση των καναλιών περισσότερο από κάθε τι άλλο.
Ο τρόπος που γίνεται η μέτρηση της τηλεθέασης δεν αρκεί και ο μύθος του δυναμικού κοινού 15-44 φαίνεται πλέον να καταργείται. Ολα αυτά ειπώθηκαν στο συνέδριο «Switching Channels» στο οποίο μίλησαν επαγγελματίες από διεθνή μέσα.
Μπορεί η οικονομική κρίση να έχει αρνητικό αντίκτυπο στη διαφημιστική ανάπτυξη, ωστόσο όλα τα στοιχεία δείχνουν πως η τηλεόραση παραμένει ξεκάθαρα ο κυρίαρχος των ΜΜΕ.
Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες των Economist και Bloomberg/Business Week, η τηλεόραση όχι μόνο δεν θα ξεπεραστεί από τα νέα μέσα αλλά πιθανότατα θα αποτελέσει τον κύριο διαμορφωτή των επερχόμενων ψηφιακών αγορών.
Η Μαίρη Κυριακίδη, επικεφαλής του τομέα έρευνας του BBC Worldwide Channels, τόνισε: «Επειτα από μελέτες που κάναμε διαπιστώσαμε ότι ο τρόπος μέτρησης της τηλεθέασης όταν γίνεται βάσει ηλικίας και φύλου δεν αρκεί. Κι αυτό γιατί δεν είναι δυνατόν μια γυναίκα 18 ετών να έχει τα ίδια γούστα με μια άλλη ίδιας ηλικίας. Γι' αυτόν τον λόγο στραφήκαμε στη μέτρηση και αξιολόγηση συμπεριφορών κι επιλογών. Γεγονός που βοήθησε πολύ τη δουλειά μας». Οπως σημείωσε, οι θεατές θέλουν να έχουν τον έλεγχο στο τηλεοπτικό πρόγραμμα καθώς πέρασε η εποχή που τα κανάλια καθόριζαν τις συνήθειές τους. Για τη συνέχεια
πηγή:enimerosi24
Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010
Στοίχημα το «πάντρεμα» τηλεόρασης και Διαδικτύου
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.