Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ NBA(ΔΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ) ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ 2010-2011 (2ο ΜΕΡΟΣ)

NORTHWEST DIVISION

ΠΟΡΤΛΑΝΤ

Πριν ένα χρόνο όλος ο ντουνιάς τούς αποκαλούσε μαύρο άλογο ακόμα και για κατάκτηση του τίτλου. Μετά ήρθαν οι τραυματισμοί (έχασαν και τους δύο σέντερ τους μέσα σε ένα μήνα) και το όνειρο πήρε αναβολή. Φέτος έχουν πληρότητα και κανείς δεν ξέρει πού μπορούν να φτάσουν. Θεωρητικά, είναι ικανοί για την κορυφή της Σαουθίστ, τη δεύτερη θέση της Δύσης και ίσως την υπέρβαση στα πλέι-οφ. Στην πράξη ακόμα δεν έχουμε δει τίποτε από αυτά. Αν μείνουν υγιείς, μάλλον θα βρίσκονται γύρω στην 4η-5η θέση της Δύσης.


ΓΙΟΥΤΑ
Ο Τζέρι Σλόαν είναι εγγύηση για την καλή παρουσία της ομάδας του. Ο κόουτς είναι εν ενεργεία Hall of Famer και δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει εκτός πλέι-οφ. Εξίσου σημαντική είναι και η παρουσία του κορυφαίου Ντερόν Ουίλιαμς στο πόιντ. Ο Μπούζερ έφυγε, αλλά ο Τζέφερσον είναι ικανότατος παίκτης ρακέτας, είναι και ψηλότερος. Στην περίοδο προετοιμασίας η Τζαζ έδειξε πολύ καλά δείγματα και όλοι περιμένουν μια μεγάλη σεζόν από τον Κιριλένκο - υπάρχει ανανέωση συμβολαίου στη μέση.

ΝΤΕΝΒΕΡ
Αφού δεν έκαναν τη μεγάλη χρονιά μέχρι τώρα δεν θα την κάνουν φέτος. Τους τελευταίους μήνες ο Καρμέλο Άντονι κοντεύει να ξεπεράσει σε δημοσιότητα και τον Λεμπρόν Τζέιμς, με όλη αυτή τη σπέκουλα για την επικείμενη μεταγραφή του. Στην τελευταία χρονιά του συμβολαίου του ο τύπος θα παίξει πολύ για να ανεβάσει τις μετοχές του. Αν μείνει στο Κολοράντο ως το τέλος, οι Νάγκετς θα επωφεληθούν. Αν τον σπρώξουν το Φλεβάρη ή νωρίτερα, θα κινδυνεύσουν να μείνουν εκτός πλέι-οφ μετά από επτά συνεχόμενες παρουσίες.

ΜΙΝΕΣΟΤΑ
Με τον GM τους να είναι το μεγαλύτερο ανέκδοτο της λίγκας, κανένας δεν μπορεί να είναι αισιόδοξος. Η επιλογή Ρούμπιο το 2009 ήταν μια καταστροφή - ο Ισπανός δεν θα πάει ποτέ στη βαρετή Μινεάπολη. Ταλέντο υπάρχει στην ομάδα, αλλά λείπουν όλα τα υπόλοιπα. Ο κόουτς πειραματίζεται και απουσιάζουν οι παίκτες με αποδεδειγμένη αξία για να πάρουν την ομάδα στην πλάτη τους. Θα θέλαμε κάτι καλύτερο για τον Κώστα Κουφό, αλλά και τον Νίκολα Πέκοβιτς.

ΟΚΛΑΧΟΜΑ
Τον λένε Κέβιν Ντουράντ. Στην Αμερική τον ήξεραν καλά, αλλά μετά το Μουντομπάσκετ τον έμαθε όλος ο πλανητης. Το παλικάρι είναι ο καλύτερος επιθετικός του κόσμου και με το χαμηλό προφίλ που διατηρεί είναι βέβαιο πως θα γίνεται όλο και καλύτερος. Η νεανική ομάδα που πέρυσι έπαιξε στην ποστ-σιζον και διατήρησε την αξιοπρέπειά της στον πρώτο γύρο κόντρα στους πρωταθλητές, φέτος θα πάει ακόμα ψηλότερα. Ίσως να έχει πλεονέκτημα έδρας στον πρώτο γύρο. Πάντως για τελικούς κλπ δεν είναι έτοιμη.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.