Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ NBA(ΔΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ) ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ 2010-2011 (3ο ΜΕΡΟΣ)

PACIFIC DIVISION

Λ.Α. ΛΕΪΚΕΡΣ

Είναι οι πρωταθλητές και φιλοδοξούν να παραμείνουν. Στόχος τους είναι το απόλυτο. Εχθροί τους είναι οι λαμπεροί Χιτ και οι παλιοσειρές Σέλτικς. Όλοι οι άλλοι, εκ πρώτης όψεως, δείχνουν μια κλάση κάτω. Στη Δυση οι "λιμνίσιοι" δύσκολα θα χάσουν τα πρωτεία. Αφού κατάφεραν να ξαναφέρουν στον πάγκο τον Φιλ Τζάκσον (που πλέον κοντεύει να κουτσαθεί τελείως), διατηρούν το κοκκαλάκι της νυχτερίδας για τις δύσκολες αναμετρήσεις. Αν είναι υγιείς, με το πέρασμα του χρόνου θα δείξουν τις τεράστιες δυνατότητές τους.



Λ.Α. ΚΛΙΠΕΡΣΠραγματικά δύσκολο να προβλέψει κανείς πού μπορεί να φτάσει η συγκεκριμένη ομάδα. Ο Μπλέικ Γκρίφιν ετοιμάζεται να ντεμπουτάρει ως δευτεροετής. Μοιάζει ικανός να αφήσει εποχή, αλλά πολλοί φοβούνται το κακό κάρμα - θυμηθείτε και τον Γκρεγκ Όντεν. Κατά τα άλλα το υλικό είναι καλούτσικο, όμως η Δυτική περιφέρεια παραμένει απίστευτα ανταγωνιστική και αυτό θα κοστίσει στους μικρούς του L.A. Αν πετύχουν είσοδο στα πλέι-οφ θα μιλάμε για άθλο.


ΓΚΟΛΝΤΕΝ ΣΤΕΪΤΔεν έχουν βελτιωθεί από πέρυσι που ήταν για τα μπάζα. Είναι κρίμα η υπέροχη μητροπολιτικη ζώνη του Σαν Φρανσίσκο να μην έχει μια καλύτερη ομάδα, αλλά έτσι έχουν τα πράγματα. Επιθετικό ταλέντο υπάρχει άφθονο, αλλά άμυνα δεν παίζει κανείς. Έχουν δύο αστέρια (Έλις, Κάρι) που παίζουν στην ίδια θέση (πόιντ-γκαρντ αμερικάνικου τύπου) και αυτό είναι πρόβλημα που αν δεν το λύσουν γρήγορα θα χάσουν άλλη μια σεζόν. Η απόκτηση του Ντέιβιντ Λι κόστισε στα ανταλλάγματα. Ταβάνι οι 35 νίκες.

ΣΑΚΑΡΑΜΕΝΤΟ
Με τις ομάδες που θα κληθούν να ξεπεράσουν τα πλέι-οφ μπορούν να τα ξεχάσουν για φέτος. Λογικά, θα είναι μια από τις 5-6 χειρότερες ομάδες ολόκληρης της λίγκας, καθώς δεν έχουν ούτε βάθος, ούτε ιδιαίτερη ποιότητα. Και καθόλου πείρα επίσης. Ωστόσο, έχουν τον περυσινό ρούκι της χρονιάς, όπως και τον Ντέρικ Φέιβορς που θα παλέψει για το φετινό βραβείο (με λίγες πιθανότητες). Για να το πούμε αλλιώς, θα γίνουν μια πολύ καλή ομάδα τα επόμενα χρόνια.

ΦΟΙΝΙΞ
Το ΄χει ρίξει στην κλάψα από τώρα ο Στιβ Νας και κάτι θα ξέρει. Ο πιο ακριβός τους παίκτης είναι ο Τζέισον Ρίτσαρντσον (who?), ενώ κουβάλησαν από τον Καναδά τον Χέντο Τούρκογλου: τον κατεξοχήν πόιντ-φόργουορντ για να παίζει δίπλα σε έναν από τους καλύτερους πλέι-μέικερ της ιστορίας. Πρόβλημα χημείας εν όψει. Στους ψηλούς έχουν χοντρό πρόβλημα και αυτό θα στερήσει και τον απαιτούμενο χώρο για τους spot shooters που κυκλοφορούν. Ο Τζος Τσίλντρες δεν θα περάσει καλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.