Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ NBA(ΔΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ) ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ 2010-2011 (1ο ΜΕΡΟΣ)

SOUTHWEST DIVISION

ΧΙΟΥΣΤΟΝ
Το Σινικό Τείχος(Γιάο Μινγκ) επιστρέφει, αν και έχει κληρονομήσει μερικές ανησυχητικές ρωγμές. Για να γίνει η υπέρβαση οι Ρόκετς θέλουν τον Γιάο ικανό να τους δώσει πολλά λεπτά κυριαρχίας στα κρίσιμα ματς. Το ρόστερ τους δεν έχει σουπερστάρ, αλλά έχει και βάθος και ποιότητα. Βέβαια, στα γκαρντ υπάρχει μια έλλειψη χημείας, είναι όμως θέμα προπονητή να το ξεπεράσουν. Η βάση υπάρχει για την ομάδα και αν ο Γιάο μπορεί να τρομοκρατεί κόσμο, έστω και για 24 λεπτά, όχι μόνο μπαίνουν στα πλέι-οφ, αλλά απειλούν και τους κορυφαίους.  

ΣΑΝ ΑΝΤΟΝΙΟ
Το σύστημα του Πόποβιτς είναι σταθερή αξία για την κορυφαία λίγκα του πλανήτη. Φέτος εισάγει στο μίγμα ακόμη έναν μη Αμερικανό με τρελές προοπτικές, ο λόγος για τον δαντελένιο Τιάγκο Σπλίτερ που θα προσθέσει ποιότητα σε μια κάπως κοντή φροντ-λάιν. Όπως πάντα, το στοίχημα για τα σπιρούνια είναι η καλή υγεία. Άσχετα με το τι θα κάνουν στην κανονική περίοδοα (όπου θα μπουν στην 8άδα σχετικά εύκολα), έχουν τον τρόπο να αποκλείσουν οποιονδήποτε, αρκεί οι κ.κ. Ντάνκαν, Τζινόμπιλι, Πάρκερ να είναι υγιείς.

ΝΤΑΛΑΣ
Έχουν τον κορυφαίο Ευρωπαίο όλων των εποχών, έναν από τους καλύτερους πλέι-μέικερ όλων των εποχών, απέκτησαν κι έναν σταρ σέντερ (Τάισον Τσάντλερ), άρα είναι έτοιμοι για πρωτάθλημα; Όχι ακριβώς. Η ποιότητα δεν τους λείπει, αλλά ο υψηλός μέσος όρος ηλικίας προβληματίζει. Το βασικό τους ντεζαβαντάζ είναι η κακή παράδοση που έχουν στα πλέι-οφ. Δύσκολα θα πάνε για πρωτάθλημα, αλλά στην κανονική περίοδο θα είναι ξανά πάνω από τις 50 νίκες.

Ν.ΟΡΛΕΑΝΗ
Είναι πραγματικά κρίμα να βλέπει κανείς τον κορυφαίο πόιντ-γκαρντ του πρωταθλήματος(Κρις Πολ) να έχει βαλτώσει κυριολεκτικά σε μια τόσο μέτρια ομάδα. Το ταλέντο του είναι τεράστιο και μπορεί να ανεβάσει τους συμπαίκτες του αλλά πόσο; Στους ψηλούς υπάρχει τρομερό κενό και δεν γινεται να αντέξουν στον ανταγωνισμό με τις ομάδες της Σαουθίστ - μη μιλήσουμε για όλη τη Δύση. Αν ο Πολ είναι καλά, θα παλέψουν για το 50% και για την τελευταία θέση της ποστ-σίζον.

ΜΕΜΦΙΣ
Είναι το ακριβώς αντίθετο με τους Χόρνετς: υπάρχει πολύ ταλέντο και βάθος, ακόμα και στους ψηλούς που κάθε άλλο παρά είναι για πέταμα, αλλά λείπει ο σωστός πλέι-μέικερ που θα βάλει τα πράγματα σε κίνηση. Ο Ζακ Ράντολφ έγινε Ολ-Σταρ, ο Ρούντι Γκέι θα γίνει, ενώ υπάρχουν από πίσω και κανα δυο άλλοι που πάνε προς τα κει. Το σίγουρο είναι πως θα δώσουν πολύ θέαμα και στα καλά τους βράδια θα χτυπήσουν και τις καλύτερες ομάδες. Και αυτοί παίζουν δυνατά για την 8η θέση.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.