Αυτή τη φορά η επίσκεψη του Νικόλα Πατέρα στην Παιανία είχε σκοπό να αφυπνίσει τον εγωισμό των παικτών των πρωταθλητών Ελλάδας,με σκοπό να παρουσιαστούν έτοιμοι για το μάτς δίχως αύριο με τον Ολυμπιακό το Σάββατο.
Συγκεκριμένα ο ισχυρός άνδρας της ΄΄πράσινης΄΄ ΠΑΕ είπε στους παίκτες:΄΄ Αν συνεχίσετε έτσι θα σας κρεμάσω τα δελτία!Ντράπηκα με όσα είδα ,δεν ξέρω εσείς πώς νιώθετε.Δεν είναι δυνατόν να χάνουμε από αυτήν την ΑΕΚ με αυτό τον τρόπο.Αν είχατε λίγη τσίπα και ποδοσφαιρικό εγωισμό δεν θα χάνατε ποτέ.Κανονίστε λοιπόν μη δούμε το ίδιο έργο και με τον Ολυμπιακό γιατί θα έχετε πρόβλημα όλοι και το λέω πολύ σοβαρά.
Τελείωσαν τα ψέματα.Από εδώ και πέρα περιμένω να δείξετε ποιοί πραγματικά είστε. Δεν μπορώ να φανταστώ έστω και έναν από εσάς που να μην έχει στο μυαλό του τη νίκη το Σάββατο.Είναι η τελευταία φορά που έρχομαι εδώ για αυτό το λόγο.Είχατε πάντα από εμάς ό,τι ζητήσατε,από εδώ και πέρα ήρθε η ώρα να αναλάβετε και εσείς τις υποχρεώσεις σας΄΄.
Επίσης ο Ν. Πατέρας είπε σε τετ α τετ με το Ν.Νιόπλια ότι ΄΄ βρες τις λύσεις άμεσα για να δείξει η ομάδα καλύτερη εικόνα. Κάνε ό,τι νομίζεις ότι είναι σωστό,αναγνωρίζουμε τα ελεφρυντικά ,αλλά επιβάλλεται να έχουμε συνοχή,να παίζουμε ως ομάδα και να παλεύουμε στο γήπεδο΄΄. Και συνέχισε λέγοντας στο προπονητή του ΠΑΟ :΄΄ Πρέπει να βγάλουμε εγωισμό στο γήπεδο και να νικήσουμε τον Ολυμπιακό.Όλοι κάνουμε λάθη, θα κάνεις και εσύ,είναι ανθρώπινο. Το ζητούμενο είναι να τα βρείς και να τα διορθώσεις για να είμαστε όπως πρέπει στο ντέρμπι΄΄ κατέληξε το αφεντικό του ΄΄τριφυλλιού΄΄.
Πηγή: protothema.gr
Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010
΄΄ΘΑ ΣΑΣ ΚΡΕΜΑΣΩ ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΄΄ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.