Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

http://freeapog.blogspot.com/

Πολύ ενδιαφέρον blog των απλήρωτων εργαζόμενων της Απογευματινής.

1 σχόλιο :

  1. Ανδρέας ΠαπαγεωργόπουλοςΤρίτη 2 Νοεμβρίου 2010 στις 6:00:00 μ.μ. EET

    Συνάδελφοι κουράγιο.

    ΄Εφαγα ψωμί-όχι παντεσπάνι- κοντά σας την τριετία 1984-86 στο κοινοβουλευτικό και πολιτικό ρεπορτάζ, σε μια δύσκολη περίοδο
    της καριέρας μου στο επάγγελμα.

    Με αγγίζει,συνεπώς,η αγωνία και το δράμα
    όλων σας.

    Μόνο παρήγορο ότι, η εξέλιξη αυτή ήταν αναμενόμενη εδώ και αρκετό χρόνο.

    Συναδελφικά,

    Ανδρέας Παπαγεωργόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.