΄Εφαγα ψωμί-όχι παντεσπάνι- κοντά σας την τριετία 1984-86 στο κοινοβουλευτικό και πολιτικό ρεπορτάζ, σε μια δύσκολη περίοδο της καριέρας μου στο επάγγελμα.
Με αγγίζει,συνεπώς,η αγωνία και το δράμα όλων σας.
Μόνο παρήγορο ότι, η εξέλιξη αυτή ήταν αναμενόμενη εδώ και αρκετό χρόνο.
Συνάδελφοι κουράγιο.
ΑπάντησηΔιαγραφή΄Εφαγα ψωμί-όχι παντεσπάνι- κοντά σας την τριετία 1984-86 στο κοινοβουλευτικό και πολιτικό ρεπορτάζ, σε μια δύσκολη περίοδο
της καριέρας μου στο επάγγελμα.
Με αγγίζει,συνεπώς,η αγωνία και το δράμα
όλων σας.
Μόνο παρήγορο ότι, η εξέλιξη αυτή ήταν αναμενόμενη εδώ και αρκετό χρόνο.
Συναδελφικά,
Ανδρέας Παπαγεωργόπουλος