Μήνυμα για ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας στο τέλος του 2011 στέλνει ο Διοικητής της Τραπέζης της Ελλάδος κ. Γιώργος Προβόπουλος, ενώ ταυτόχρονα προβλέπει ότι η τρέχουσα χρονιά θα κλείσει με αρνητικό ρυθμό ανάπτυξης στο 4% περίπου, για να υποχωρήσει η ύφεση στο 2,7% το επόμενο έτος.
Στην ενδιάμεση έκθεση της Τραπέζης της Ελλάδος που κατατίθεται σήμερα στην Βουλή, ο Διοικητής είναι κατηγορηματικός ως προς το ότι περιθώρια για την επιβολή άλλων φόρων στις επιχειρήσεις και στους πολίτες δεν υπάρχουν.
Αναλυτικά στο protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.