Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

ΕΛΕΝΗ ΜΕΝΕΓΑΚΗ:«Ο έρωτας είναι έρωτας, κι άμα σου 'ρθει κεραυνός, τέλος»

Τον έρωτα του Αντώνη Ρέμου και της Υβόνης Μπόσνιακ σχολίασαν σήμερα το πρωί οι συνεργάτες της Ελένης Μενεγάκη, με αφορμή δημοσιεύεμα της εφημερίδας «Espresso» που θέλει το ζευγάρι να συγκατοικεί.


Καθώς, λοιπόν, μια νέα συνεργάτιδα της Ελένης περιέγραφε την είδηση και τον έρωτα του ζευγαριού, ο Άρης Καβατζίκης είπε με έμφαση: «Δηλαδή πολλή φούντωση και φλόγα έχει ο Αντώνης Ρέμος για την Υβόνη Μπόσνιακ...». Και συνέχισε με απορία: «Μα πώς έχει γίνει τόσο γρήγορα αυτό το καλοκαίρι αυτό το πράγμα, δεν μπορώ να καταλάβω».
Η Ελένη έσπευσε να απαντήσει πρώτη στην ερώτηση του συνεργάτη της, λέγοντάς του χαρακτηριστικά: «Έτσι είναι αυτά τα κεραυνοβόλα. Δεν έχεις ξανακούσει για τον κεραυνοβόλο έρωτα; Τον βλέπεις τον άλλο και πέφτεις ξερός! Τελείωσε». Η 41χρονη παρουσιάστρια, μάλιστα, έκλεισε τη συζήτηση τονίζοντας: «Ο έρωτας είναι έρωτας, κι άμα σου 'ρθει κεραυνός, τέλος»!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.