Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ:''ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΤΗ ΠΡΩΤΙΑ''

Ο Γιώργος Παπαδάκης μίλησε στο περιοδικό «Λοιπόν» για τη νέα χρονιά αλλά και την κατάσταση που επικρατεί στην τηλεόραση.


Στη συνεντευξη, ο δημοσιογράφος λέει για τη στιγμή που θα σταματήσει την τηλεόραση: «Δεν είναι το τέλος του κόσμου να βρεθεί κάποιος εκτός τηλεόρασης. Δεν το λέω αυτό επειδή προσωπικά έχω ίσως κάποια λίγα χρόνια ακόμα στο μπροστά της τηλεόρασης. Όμως, έχω κάποια ακόμα χρόνια να δουλέψω».
Για το επαγγελματικό του μέλλον, ο παρουσιαστής του «Καλημέρα Ελλάδα» δηλώνει: «Πάντως, και το επόμενο συμβόλαιο που θα υπογράψω θα είναι για μπροστά στις κάμερες. Έχω την ηλικία του πρωθυπουργού της χώρας. Υπάρχει κανείς που να έχει πει στον Παπανδρέου να πάρει σύνταξη;», ενώ για τη φετινή χρονιά δηλώνει: «Και βέβαια θέλω την πρωτιά. Οποιαδήποτε δουλειά και να κάνεις, είτε πουλάς κουλούρια, είτε έχεις μαγαζί, είτε κάνεις μία εκπομπή, θες να πάει καλά η δουλειά σου».
Τέλος, για την τηλεοπτική πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί: «Ο φετινός χειμώνας θα είναι δύσκολος, πολύ δύσκολος. Και όχι μόνο τηλεοπτικά. Βέβαια, όσον αφορά την τηλεόραση, ίσως να είναι καλύτερα έτσι, γιατί η υπερβολή που είχε δημιουργηθεί στα μπάτζετ και στις αμοιβές ήταν απίστευτη».

πηγή:Περιοδικό Λοιπόν

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.