Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

ΝΑΝΤΙΑ ΜΠΟΥΛΕ:ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ANT1 ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΝΩΛΙΔΟΥ

Στην παρουσίαση του νέου προγράμματος του ANT1, βρέθηκε μεταξύ άλλων και η Νάντια Μπουλέ, παρουσιάστρια του «Top Chef», όπου μίλησε για τον ανταγωνισμό και τις μαγειρικές της ικανότητες.

Για το «Master Chef»: «Δεν νομίζω ότι πρέπει να το βλέπετε ανταγωνιστικά γιατί απλά το "Master Chef" και το "Top Chef" δεν προβάλλονται καν τις ίδιες ώρες. Δεν θα μπω σε ανταγωνισμό με την Ευγενία Μανωλίδου».

Όσον αφορά στις φήμες που ήθελαν τον Γρηγόρη Αρναούτογλου να έχει μεσολαβήσει προκειμένου η Νάντια να παρουσιάσει το «Top Chef», η παρουσιάστρια απάντησε στην εκπομπή «Πρωινή Μελέτη»:
«Ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει. Δεν θα μπω σε αυτή τη διαδικασία».

Για τις μαγειρική της δεξιοτεχνία:
«Μαγειρεύω ερασιτεχνικά. Παραείναι απλές οι δικές μου μαγειρικές μπροστά σε αυτά που θα γίνονται στο "Top Chef"».

πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.