«Θέλω μέσα στον επόμενο χρόνο να γίνω και πάλι μητέρα» έχει εξομολογηθεί η Σίσσυ Χρηστίδου στο «DownTown» τον περασμένο Μάρτιο. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι παραμελεί την εξωτερική της εμφάνιση.
Η ομορφιά πιστεύει ότι πηγάζει από μέσα μας. Μάλλον γιʼ αυτό κι εκείνη δείχνει πάντα ανανεωμένη. Η αλήθεια είναι πως δυσκολεύτηκε πολύ να χάσει τα κιλά της πρώτης της εγκυμοσύνης, «προσπαθώ να ακολουθώ μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή. Τρώω ό,τι φαγητό έχουμε στο σπίτι αλλά σε περιορισμένη ποσότητα» λέει στο OK!Η 29χρονη παρουσιάστρια του Alpha, η οποία παραδέχεται ότι πριν μείνει έγκυος ο «μεταβολισμός μου με βοηθούσε πολύ και δεν πρόσεχα ιδιαίτερα τη διατροφή μου. Μετά τη γέννηση του Φίλιππου και μεγαλώνοντας, αυτό άλλαξε αρκετά οπότε προσπαθώ περισσότερο, αλλά σίγουρα δεν έχω εμμονή με τη ζυγαριά. Με ενδιαφέρει πολύ περισσότερο να είμαι υγιής, παρά αδύνατη».
Αλήθεια την προβλημάτισε ποτέ το γεγονός ότι η τηλεοπτική κάμερα προσθέτει κιλά; «Όταν κάνεις αυτή τη δουλειά, ακόμα κι αν δεν προβληματίζει εσένα, προβληματίζει αυτούς που είναι γύρω σου. Παρʼ όλα αυτά, εγώ προσπαθώ να κάνω αυτό που θεωρώ σωστό και υγιές για μένα» εξηγεί.πηγή:OK
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.