Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

ΜΑΚΡΥΠΟΥΛΙΑ-ΡΕΜΟΣ:ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΣΤΗΝ ΜΕΝΕΓΑΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΡΑΜΕΡΟΧΑΡΙΤΑΤΟΥΣ

«Θα ήθελα έναν άνθρωπο που θα με βοηθήσει να ανοιχτώ και όχι να κλειστώ στον εαυτό μου» απάντησε η Ζέτα Μακρυπούλια,όταν η Ελένη Μενεγάκη τη ρώτησε πώς θα ήθελε να είναι ο σύντροφός της.

       Το ίδιο πρωινό, ο πρώην συντροφός της, Αντώνης Ρέμος,μιλώντας σε μαγνητοσκοπημένη συνέντευξη στους Καραμέρο - Χαριτάτο στον ΑΝΤ1, είπε: «Η Ζέτα υπήρξε ο πιο σημαντικός άνθρωπος στη ζωή μου», ενώ για την Υβόννη Μπόσνιακ,τόνισε: «Είναι μια γνωριμία που προέκυψε έτσι ξαφνικά». Νωρίτερα το πρωί, η μάνατζερ της Υβόννης, Έλενα Χριστοπούλου, είπε στην Ελεονώρα Μελέτη στο Star: «Η Υβόννη κι ο Αντώνης είναι μαζί. Είμαι από τα πρώτα άτομα που το είπε και χαίρομαι, γιατί βλέπω πλέον πόσο ευτυχισμένη είναι».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.