Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΑΝΔΗ:Τι αποκάλυψε για τις εμφανίσεις της στο VOX;

Στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» συνάντησε η κάμερα του Star τη Δέσποινα Βανδή, λίγο πριν πετάξει για Θεσσαλονίκη, όπου θα έδινε το βράδυ της Παρασκευής συναυλία μαζί με την Έλλη Κοκκίνου.
Η Δέσποινα μίλησε -μεταξύ άλλων- για τα χειμερινά επαγγελματικά της σχέδια.

«Το χειμώνα θα εμφανίζομαι στο VOX. Την υπόλοιπη παρέα θα σας την ανακοινώσω σε λίγο καιρό», είπε η Δέσποινα, αποκαλύπτοντας την ημερομηνία που υπολογίζεται να γίνει η πρεμιέρα: «Ευελπιστούμε να μπορέσουμε να ξεκινήσουμε στις 22 Οκτώβρη. Ετοιμάζουμε ένα άκρως διασκεδαστικό και πολύ λαϊκό πρόγραμμα. Νομίζω ότι θα περάσουμε ένα ωραίο χειμώνα».
Αναφερόμενη στην οικονομική κατάσταση της Ελλάδας, η Δέσποινα τόνισε πως ένα από τα πρώτα πράγματα που ζήτησε από τον ιδιοκτήτη του VOX ήταν οι τιμές να είναι «προσιτές και λογικές»: «Έχουμε κάνει αναπροσαρμογές. Ήταν βασικός όρος για να έρθουμε σε συμφωνία», είπε χαρακτηριστικά, ενώ περιέγραψε τις τιμές που επικρατούσαν παλιότερα στο χώρο της νυχτερινής διασκέδασης ως «παρατραβηγμένες».

πηγή:Star

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.