Στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» συνάντησε η κάμερα του Star τη Δέσποινα Βανδή, λίγο πριν πετάξει για Θεσσαλονίκη, όπου θα έδινε το βράδυ της Παρασκευής συναυλία μαζί με την Έλλη Κοκκίνου. Η Δέσποινα μίλησε -μεταξύ άλλων- για τα χειμερινά επαγγελματικά της σχέδια.
«Το χειμώνα θα εμφανίζομαι στο VOX. Την υπόλοιπη παρέα θα σας την ανακοινώσω σε λίγο καιρό», είπε η Δέσποινα, αποκαλύπτοντας την ημερομηνία που υπολογίζεται να γίνει η πρεμιέρα: «Ευελπιστούμε να μπορέσουμε να ξεκινήσουμε στις 22 Οκτώβρη. Ετοιμάζουμε ένα άκρως διασκεδαστικό και πολύ λαϊκό πρόγραμμα. Νομίζω ότι θα περάσουμε ένα ωραίο χειμώνα».
Αναφερόμενη στην οικονομική κατάσταση της Ελλάδας, η Δέσποινα τόνισε πως ένα από τα πρώτα πράγματα που ζήτησε από τον ιδιοκτήτη του VOX ήταν οι τιμές να είναι «προσιτές και λογικές»: «Έχουμε κάνει αναπροσαρμογές. Ήταν βασικός όρος για να έρθουμε σε συμφωνία», είπε χαρακτηριστικά, ενώ περιέγραψε τις τιμές που επικρατούσαν παλιότερα στο χώρο της νυχτερινής διασκέδασης ως «παρατραβηγμένες».
πηγή:Star
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.