Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

ΕΚΠΛΗΞΗ!!!!:ΦΑΒΟΡΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΤΗΣ ΑΕΚ Ο ΜΑΝΟΛΟ ΧΙΜΕΝΕΘ!!

Πολύ κοντά σε συμφωνία με τον Μανόλο Χιμένεθ(όπως είπαν στελέχη της διοίκησης της Κιτρομαύρης ΠΑΕ για την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας της ΑΕΚ βρίσκεται και βρισκόταν ο πρέδρος της Κιτρινόμαυρης ομάδας Σταύρος Αδαμίδης.
Το πολύ μέχρι την άλλη εβδομάδα θα έχει ξεκαθαρίσει το θέμα του πάγκου.Μάλιστα ο Ισπανός τεχνικός(πρώην Σεβίλλης) μίλησε στο sentragoal.gr και είπε ο οποίος στην ουσία επιβεβαιώνει πως βρίσκεται κοντά σε συμφωνία με την ΑΕΚ. «Δεν θέλω να πω τίποτα μέχρι να κλείσει η συμφωνία. Ο,τι είναι να ειπωθεί, θα το πει ο σύλλογος», είπε χαρακτηριστικά.

         Πάντως, όσοι περίμεναν να πέσει φως στην υπόθεση-προπονητής από τον καθ' ύλην αρμόδιο, μάλλον θα πρέπει να κάνουν υπομονή. Κι αυτό γιατί ο Σταύρος Αδαμίδης εξερχόμενος από το ΟΑΚΑ θόλωσε τα νερά υποστηρίζοντας πως: «Είμαστε ακόμα στην διαδικασία αναζήτησης προπονητή και μέχρι τα μέσα της εβδομάδας θα έχει κλείσει το θέμα.
    Δεν είμαστε ακόμα σίγουροι για την τελική μας επιλογή» είπε μεταξύ άλλων ο διοικητικός ηγέτης της Ενωσης που απέφυγε να χρίσει φαβορί κάποιον εκ των Χιμένεθ, Σόουζα.
    Στο ημίχρονο του αγώνα, ο Αδαμίδης και τα υπόλοιπα μέλη της ΑΕΚ, πήγαν σε ειδικό χώρο του σταδίου και συζήτησαν το θέμα του νέου προπονητή, με τον πρόεδρο να τους ενημερώνει για τις εξελίξεις και τις επαφές που είχε με τους υποψήφιους.
      Θυμίζουμε πως λίγο νωρίτερα, ο μάνατζερ του Μανόλο Χιμένεθ είχε μιλήσει στο SentraGoal και είχε επιβεβαιώσει τη συνάντηση με τον Σταύρο Αδαμίδη στο Λονδίνο υποστηρίζοντας πάντως πως δεν υπάρχει καμία επίσημη πρόταση από την ΑΕΚ.
«Μιλήσαμε, αλλά δεν υπάρχει τίποτα ουσιαστικό», είπε χαρακτηριστικά, τονίζοντας παράλληλα πως τις προσεχείς εβδομάδες ο πελάτης του θα αναλάβει κάποια δουλειά σε ευρωπαϊκό σύλλογο, χωρίς βεβαίως να μπει σε περισσότερες λεπτομέρειες.

πηγή:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.