Περαστικά να πούμε στο συνάδελφο μας στο blog Vaggo που είχε ένα ατύχημα με το αμάξι του αλλά ευτυχώς δεν είναι κάτι το σοβαρό και σύντομα θα είναι κοντά μας για να μας ενημερώνει και πάλι με νέες αποκαλύψεις.
Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.