Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ!!!ΜΕΣΑ ΣΕ 1 ΩΡΑ ΤΟ ΠΟΛΥ Ο ΝΙΟΠΛΙΑΣ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΠΡΟΣΒΗΘΗΚΕ,ΤΟΝ ΜΕΤΕΠΕΙΣΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ!!

Οσα δεν φέρνει ο χρόνος, φέρνει η στιγμή... Μέσα σε 45 λεπτά ήρθαν τα πάνω - κάτω και τα κάτω - πάνω για τον Παναθηναϊκό, με τον Νίκο Νιόπλια να παραιτείται και λίγο αργότερα να παίρνει πίσω την παραίτησή του, κατόπιν πιέσεων από τη διοίκηση και τους παίκτες.


Ολα ξεκίνησαν στη συνέντευξη Τύπου μετά το θριαμβευτικό 4-1 επό του Εργοτέλη. «Θα προσπαθήσω να συναντηθώ με τον πρόεδρο και να του πω ότι δεν θέλω να είμαι ξανά προπονητής στον Παναθηναϊκό. Δεν γίνεται στις 22 Αυγούστου να είμαι ο καλύτερος προπονητής και τώρα ο περίγελως», είπε βουρκωμένος ο Νίκος Νιόπλιας και άφησε αρχικά... στα κρύα του λουτρού τους «πράσινους».

Η αντίδραση ήταν άμεση... Όταν ο Σισέ έμαθε την είδηση, «έπεσε» πάνω στον Νιόπλια και του είπε: «Κόουτς δεν θέλουμε να φύγεις, να παραμείνεις οπωσδήποτε, είμαστε μια ομάδα». Αμέσως μετά, ο Γάλλος σταρ μίλησε με τον Νικόλα Πατέρα, ο οποίος πήρε στη συνέχεια στο τηλέφωνο τον Νίκο Νιόπλια και του μιλούσε για περίπου 10 λεπτά. Ο Έλληνας τεχνικός φάνηκε πως άκουσε αυτά που ήθελε από τον πρόεδρο του ΠΑΟ που μεταξύ άλλων φέρεται πως του είπε: «Νίκο μείνε. Εμείς θα φύγουμε μαζί...».
«Μετά τη διαβεβαίωση του προέδρου, τον οποίο έχω σε μεγάλη εκτίμηση, δεν είχα λόγο να εμμείνω στην απόφαση μου. Δεν είναι τόσο στήριξη με τα λόγια του, όσο το πως σου μιλάει ο άλλος και για αυτό και είμαι ευχαριστημένος», δήλωσε αμέσως μετά ο Νιόπλιας, εξηγώντας την απόφασή του να μείνει.

Οι αιτίες της παραίτησης
Η αλήθεια είναι πως ήταν μία κίνηση που δεν περίμενε κανείς στο «τριφύλλι». Ο Νιόπλιας αμφισβητήθηκε έντονα τον τελευταίο καιρό, αλλά θεωρητικά είχε τη στήριξη των πάντων στη διοίκηση της ΠΑΕ. Φαίνεται όμως, πως δεν άντεξε κι έτσι, βουρκωμένος, πήγε στην αίθουσα συνεντεύξεων Τύπου, έριξε τη... βόμβα και αποχώρησε. Σε λιγότερο από μια ώρα, επέστρεψε... στον πάγκο και μάλιστα ενισχυμένος, καθώς ο Πατέρας τού έδειξε και πάλι πως τον στηρίζει.
Είναι χαρακτηριστικό πως η είδηση έπεσε σαν... βόμβα στον Παναθηναϊκό, αφού ουδείς ήταν ενήμερος για τις αρχικές προθέσεις του Νιόπλια. Για παράδειγμα, ο Καραγκούνης έμεινε άφωνος, όταν ρωτήθηκε σχετικά από τους δημοσιογράφους, ενώ ξαφνιασμένα ήταν και τα μέλη της αποστολής.

«Ο Νιόπλιας αντέχει»
Για πίεση που δημιουργήθηκε από τους... έξω, έκανε λόγο ο τεχνικός διευθυντής του ΠΑΟ, Κώστας Αντωνίου: «Πολλές φορές οι συνθήκες έξω από την ομάδα είναι δύσκολες. Όταν κάποιος άνθρωπος νιώθει, μέσα από δημοσιεύματα, πως αυτό είναι το τελευταίο του παιχνίδι, νιώθει πίεση. Ας είμαστε πιο ψύχραιμοι και να μην ασκούμε πίεση. Ας είμαστε λίγο ευαίσθητοι. Δεν νομίζω πως ο Νίκος Νιόπλιας δεν μπορεί να διαχειριστεί την αγωνιστική πίεση».
Στη συνέχεια, μίλησε για το σημερινό ματς: «Νομίζω η εμφάνιση σήμερα είναι εμφάνιση ομάδας που είναι πρωταθλήτρια. Για να χάσουμε τον τίτλο πρέπει να περάσει ένας χρόνος και δεν τον έχουμε χάσει. Θα παίζουμε και θα κερδίζουμε τα ματς μέσα στο γήπεδο».

«Δεν ξεχάσαμε την μπάλα»
«Κερδίσαμε δίκαια το ματς. Το θέλαμε πάρα πολύ και το διεκδικήσαμε μέχρι τέλους. Αντιδράσαμε καλά μετά την Κοπεγχάγη, τόσο καλά όσο πέρυσι μετά από άτυχα αποτελέσματα. Σε όλη τη διάρκεια ήμασταν οι καλύτεροι. Δεν ξεχάσαμε ξαφνικά την μπάλα ή να είμαστε καλή ομάδα.
Αυτό το αποτέλεσμα μας δίνει μεγάλη δύναμη για τη συνέχεια, μια συνέχεια πολύ δύσκολη, αλλά αν η ομάδα μπορέσει να κρατηθεί στο δύσκολο πρόγραμμα, σιγά-σιγά θα βρίσκει τον καλό της εαυτό και στο τέλος θα γίνει ότι και πέρυσι. Χρειαζόμασταν αυτή την εμφάνιση για πολλούς και διάφορους λόγους», είχε πει πριν... παραιτηθεί ο Νιόπλιας για το αγωνιστικό κομμάτι.
«Αντιδράσαμε σωστά και αυτό είναι το καλό. Πήραμε τον έλεγχο του παιχνιδιού και τα καταφέραμε. Είμαστε καλή ομάδα έχουμε καλούς ποδοσφαιριστές και σίγουρα δεν ξεχάσαμε το ποδόσφαιρο σε δύο εβδομάδες. Πετύχαμε το πρώτο γκολ και έγινε για εμάς πιο εύκολο», πρόσθεσε.
Όσο για την αντίδραση του ίδιου και των παικτών του στην πίεση είπε: «Ο καθένας δέχεται διαφορετικά την πίεση. Το καλό είναι πως αντιδράσαμε όλοι μαζί και αυτό δείχνει υγεία. Είναι κάτι που είχαμε και πέρυσι. Δεν θα ξεχάσω τη Σταντάρ, γιατί κάτι τέτοιο μου θύμισε η Κοπεγχάγη, μετά πήγαμε στον Πύργο και κερδίσαμε. Επίσης μετά τον Ολυμπιακό πήγαμε στο Περιστέρι και κερδίσαμε...»
    Αναφέρθηκε μάλιστα και στη συνέχεια στον ΠΑΟ, λέγοντας: «Κάθε νίκη αυξάνει την αυτοπεποίθηση και αν έχεις και ικανότητα, αυτό διπλασιάζεται. Έχουμε δύσκολη σεζόν μετά από Μουντιάλ και δυστυχώς οι διεθνείς φεύγουν συνεχώς. Ευτυχώς για εμάς που οι Σισέ, Γκοβού και Ζιλμπέρτο μένουν εδώ τώρα και όταν γυρίσουν και οι τραυματίες θα δουλέψουμε περισσότερο όλοι μαζί».

πηγή:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.