Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Έξαλλος ο Παπαδάκης με τις φήμες περί αντικατάστασής του

Στη χθεσινή παρουσίαση προγράμματος του ANT1 εμφανίστηκαν και μίλησαν μαζί οι «Καραμεροχαριτάτοι» με τον Γιώργο Παπαδάκη.


      Ο Γιώργος Παπαδάκης εξέφρασε την εκτίμησή του προς το πρόσωπό τους, αποκαλώντας τους «παιδιά της ενημέρωσης», τονίζοντας ότι η ενημέρωση είναι ο χώρος στον οποίο ανήκουν και ότι σέβεται το γεγονός ότι αποφάσισαν να το συνδυάσουν με την ψυχαγωγία, ιδιαίτερα δε επειδή το πράττουν άριστα.
Ο Γιώργο Παπαδάκης όμως δεν έκρυψε την εντονότατη ενόχλησή του, όταν η δημοσιογράφος τόλμησε να ρωτήσει στο τέλος σχετικά με τις φήμες που θέλουν το δίδυμο να αντικαθιστά τον ίδιο.
«Θεωρείται κομψό να με ρωτάτε κάτι τέτοιο τώρα, τον Σεπτέμβρη του 2010 για κάτι που μπορεί να συμβεί το Δεκέμβριο του 2011; Εγώ δεν το βρίσκω καθόλου κομψό και ζητώ την συγγνώμη σας την οποία και δέχομαι»
Δεν το έσωσε βέβαια προσθέτοντας ευθύς αμέσως «κάνω χιούμορ»...

πηγή:stifora.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.