Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

ΡΑΝΙΑ ΘΡΑΣΚΙΑ:''ΘΑ ΞΑΝΑΒΡΕΘΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ''

Την αυλαία έκλεισε η ενημερωτική εκπομπή «Ellate» με παρουσιάστρια τη Ράνια Θρασκιά. Η παρουσιάστρια μίλησε στην κάμερα του Star, για τις επαγγελματικές της προτιμήσεις, καθώς επίσης και για τα μελλοντικά της σχέδια.

«Δεν με ενδιαφέρει το ψυχαγωγικό πρόγραμμα, με ενδιαφέρει η ενημέρωση, αυτό που λέμε infotainment», απάντησε με σιγουριά η Ράνια Θρασκιά, λίγες ώρες μετά το τέλος της εκπομπής «Ellate». Η παρουσιάστρια συμπλήρωσε λέγοντας ότι «το λίγο απ' όλα» στις εκπομπές δεν βλάπτει και πως είναι ευχάριστο να χαλαρώνεις πού και πού.
Η Ράνια χαιρέτησε το τηλεοπτικό κοινό υποσχόμενη πιθανή επανεμφάνισή της στους τηλεοπτικούς μας δέκτες: «Στις 5 Ιουλίου ξεκίνησε αυτό το ταξίδι και κάπου εδώ τελειώνει. Ευχαριστώ για όλα τον ΑΝΤ1 γι' αυτή τη διαδρομή, όλους τους συνεργάτες μου και φυσικά εσάς (σ.σ.: απευθυνόμενη στους τηλεθεατές). Θα ξαναβρεθούμε σύντομα, αυτό είναι το ευχάριστο της σημερινής ημέρας».
Στην ερώτηση, αν της έγινε πρόταση να παρουσιάσει το «Top Chef», η ίδια απάντησε ότι δεν θα το έκανε, διότι το περιεχόμενο της συγκεκριμένης εκπομπής, δεν συνάδει με τις επαγγελματικές της βλέψεις. «Δεν ήθελα να παρουσιάσω το "Top Chef", θέλω να συνεχίσω αυτό από το οποίο ξεκίνησα, τη δημοσιογραφία, κι αυτό οι ιθύνοντες του προγράμματος στον ΑΝΤ1, το γνωρίζουν», δήλωσε η Ράνια.

πηγή:Elatte

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.