Η Ελένη Φουρέιρα ήταν καλεσμένη στην εκπομπή «Αξίζει να το Ζεις» και μίλησε στην παρουσιάστρια, Τατιάνα Στεφανίδου, για τα παιδικά της χρόνια, την οικογένειά της αλλά και την απόφασή της να ακολουθήσει σόλο καριέρα.«Είχα φοβηθεί αλλά όταν πήραμε όλες μαζί την απόφαση ήταν πραγματικά ό,τι καλύτερο θα μπορούσα να κάνω», είπε η Ελένη στην Τατιάνα για τη διάλυση των Mystique.
Για τη ζωή και την καταγωγή της: «Γεννήθηκα στην Αθήνα. Η μαμά μου έχει καταγωγή από Γιάννενα ενώ ο μπαμπάς είναι Αθηναίος. Το επίθετο προέρχεται από το Μεξικό. Μικρή ήμουν ακόμη πιο μελαχρινή και δεν μου άρεσε, γιατί είχα και σγουρά μαλλιά. Δεν ήμουν ωραίο κοριτσάκι, είχα κιλά παραπάνω και έντονα φρύδια. Τα κοριτσάκια στο σχολείο που ήταν ξανθά μου άρεσαν».
Για τα χρήματα που δεν είχε στο παρελθόν αλλά τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά: «Δεν έχω βγάλει πολλά λεφτά αλλά επειδή ποτέ δεν είχαμε ως οικογένεια, τώρα είναι καλύτερα. Νομίζω ότι πάντα δεν έχω. Νομίζω ότι πρέπει πάντα να δουλεύω και να παλεύω. Φυσικά βοηθάω τους γονείς μου».
«Δουλεύω από πολύ μικρή, από 12-13 χρονών. Στην ηλικία των 12 ετών μοίραζα φυλλάδια στους δρόμους. Έβγαζα το χαρτζιλίκι μου. Έχω κάνει πολλές δουλειές (σερβιτόρα, μπαργούμαν, πωλήτρια σε μαγαζί με ρούχα, αλλά και σε σουβλατζίδικο) κι ας φαίνεται αστείο. Και αν χρειαστεί θα το ξανακάνω, επειδή μου αρέσει να δουλεύω. Νιώθω ευλογημένη που αυτό που αγαπάω και είχα όνειρο, το κάνω πλέον ως δουλειά. Δεν ήθελα να τους επιβαρύνω. Χαίρομαι που δεν είχαν χρήματα και είχαν αγάπη να μου δώσουν και να με κάνουν σωστό άνθρωπο, να αγαπάω τον εαυτό μου, να σέβομαι τον εαυτό μου και να με σέβονται. Από παιδί ήθελα πάντα να με προσέχουν. Το έκανα με πολλούς τρόπους, κυρίως χορεύοντας και τραγουδώντας συνέχεια. Πάντα έλεγα στη μαμά "μην αγχώνεσαι για μένα, εγώ μαμά θα γίνω σταρ". Και μου έλεγε "καημένο παιδί, δύο κόρες έκανα, εσύ γιατί βγήκες έτσι;"».
Η Ελένη Φουρέιρα αναφέρθηκε και στα ρούχα της λέγοντας πως πολλά από αυτά τα σχεδιάζει η ίδια, καθώς αυτό έχει σπουδάσει. Ωστόσο, κάποια κομμάτια στις κατά καιρούς εμφανίσεις της -όπως αυτά που φορούσε στα MAD Awards, στο κόκκινο χαλί αλλά και στη σκηνή- έφεραν την υπογραφή του σχεδιαστή Στέλιου Κουδουνάρη. Δημιουργία του ίδιου σχεδιαστή φοράει και στην αφίσα για τις εμφανίσεις της στο Anodos Stage μαζί με τη Νατάσα Θεοδωρίδου, τον Κώστα Μαρτάκη και τον Ηλία Βρεττό.
πηγή:Αξίζει να το ζεις
πηγή:yupi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.