Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

ΜΑΡΩ ΛΥΤΡΑ:«Δεν μπορώ να βλέπω τη μητέρα μου να κλαίει με όσα ακούγονται»

Η Μάρω Λύτρα μίλησε στο «Πολύ Μπλα Μπλα» για την αποχή της από τις πίστες, για την υποτιθέμενη κόντρα με την Καλομοίρα αλλά και αυτό που λείπει περισσότερο από τη ζωή της.


«Με συμβουλέψανε να βγω από το παιχνίδι και το έκανα. Δεν ήταν για το καλό μου, τελικά» είπε θέλοντας να εξηγήσει γιατί δεν την είδαμε σε κάποιο νυχτερινό κέντρο τους προηγούμενους μήνες.

Για τα μουσικά talent shows: «Πιστεύω ότι το μοναδικό ενδιαφέρον για τον κόσμο είναι τι θα πουν και τι θα κάνουν οι κριτές και όχι αν θα τραγουδήσουν καλά τα παιδιά. Ο Σάκης, πάντως, αυτό που έκανε το έκανε σωστά και ωραία. Ήταν πολύ καλός. Θα το έκανα κι εγώ, γιατί όχι;».
Για την «κόντρα» της με την Καλομοίρα: «Με κούρασε και με στεναχώρησε αυτή η ιστορία. Αυτά που είπαν ήταν απ' το πουθενά. Αν καλέσει στο γάμο της όποιον άνθρωπο πέρασε από τη ζωή της θα έπρεπε να τον κάνει στο Ολυμπιακό στάδιο. Με πίκρανε πολύ όλο αυτό, και, κυρίως, στεναχωρούν τα δημοσιεύματα αυτά τη μητέρα μου. Δεν μπορώ να τη βλέπω να κλαίει. Δεν υπάρχει αυτή η κόντρα. Ούτε με τον Καραφώτη, τίποτα».
Τέλος, η Μάρω Λύτρα είπε πως το μοναδικό πράγμα που θα 'θελε είναι ένα παιδάκι. «Μου έχει λείψει ένα παιδάκι» είπε.

πηγή:Πολύ Μπλα Μπλα

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.