Περισσότερο απ’ ό,τι… υπολόγιζε θα χρειαστεί να προσπαθήσει η Μπαρτσελόνα, αν θέλει να κατακτήσει την «παρθενική» κούπα της χρονιάς!
Η εκπληκτική Σεβίλλη τιμώρησε τη χαλαρότητα των «μπλαουγκράνα» -ειδικά μετά που προηγήθηκαν στο σκορ με τον Ιμπραΐμοβιτς- και φτάνοντας (με έναν φοβερό Κανουτέ) στο τελικό 3-1, πήρε προβάδισμα ενόψει της ρεβάνς του ισπανικού Super Cup.
Οι Καταλανοί -που έχουν, ωστόσο, το ελαφρυντικό ότι παρατάχθηκαν χωρίς τους διεθνείς τους πήραν το προβάδισμα στο 21’ και μετά… άραξαν.
Κατά ένα περίεργο τρόπο, δε, η είσοδος του Μέσι στο β’ μέρος σαν να… χάλασε τη «συνταγή», αφού μετά το 60’ η Σεβίλλη σχεδόν έπαιζε μόνη της στο γήπεδο. Έφτανε, λοιπόν, να επιβεβαίωσει ο Λουίς Φαμπιάνο την υπεροχή της, ισοφαρίζοντας στο 62’, για να αναλάβει δράση ο Κανουτέ. Ο επιθετικός από το Μάλι -μέσα σε 25 λεπτά συμμετοχής- πρόλαβε να εκτελέσει δύο φορές τον Μίνιο και να μετατρέψει τη ρεβάνς του «Καμπ Νου» σε… μίνι βουνό που θα πρέπει ανέβει η ομάδα του Γκουαρντιόλα για να παραμείνει πιστή στις κούπες.
Οι συνθέσεις των ομάδων:
ΣΕΒΙΛΛΗ (Αντόνιο Άλβαρεθ): Παλόπ, Κόνκο, Φάτζιο, Εσκουντέ, Νταμπό, Ρομαρίκ (46’ Τσιγκαρίνι), Ζοκορά, Ρενάτο (64’ Κανουτέ), Νάβας, Περότι, Λουίς Φαμπιάνο (71’ Νεγκρέδο)
ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ (Πεπ Γκουαρντιόλα): Μίνιο, Άλβες, Μιλίτο (81’ Κορέια), Γκόμεζ, Αμπιντάλ, Οριόλ, Κεϊτά, Τ. Ντος Σάντος (66’ Τιάγκο), Μάξουελ, Μπόγιαν, Ιμπραΐμοβιτς (53’ Μέσι)
Κυριακή 15 Αυγούστου 2010
TO SUPER CUP ΣΤΗ ΣΕΒΙΛΛΗ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.