Κυριακή 15 Αυγούστου 2010

ΣΥΜΠΑΙΚΤΕΣ ΜΠΑΣΙΝΑΣ ΚΑΙ ΧΑΡΙ

Στο Σαμπιονά και την Αρλ θα συνεχίσoυν την καριέρα τους ο Άγγελος Μπασινάς και ο Άγγελος Χαριστέας, όπως αποκάλυψε ο πρόεδρος της  γαλλικής ομάδας, Μισέλ Σαλερνό. Οι δύο ποδοσφαιριστές ταξιδεύουν αύριο στη Γαλλία και τη Δευτέρα θα περάσουν από ιατρικές εξετάσεις.


Τόσο ο 34χρονος αμυντικός μέσος, όσο και ο 30χρονος επιθετικός θα υπογράψουν μονοετή συμβόλαια και θα προσπαθήσουν να βοηθήσουν την Αρλ να παραμείνει στην πρώτη κατηγορία του γαλλικού πρωταθλήματος. Σημειώνεται ότι ο Μπασινάς ήταν ελεύθερος, ενώ ο Χαριστέας έλυσε σήμερα το συμβόλαιό του με την Νυρεμβέργη.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.