Κυριακή 15 Αυγούστου 2010

Οι αθλητές δε διορίζονται μόνο ...΄΄κηπουροί΄΄!

Σύμφωνα με αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του Πρώτου Θέματος, δεκάδες αθλητές έπειτα από κάποιες διακρίσεις και επιτυχίες, διορίζονται στο Δημόσιο ,ακόμα και κατά παρέκκλιση ισχυουσών διατάξεων! Η εφημερίδα φέρνει στο φως πολλά στοιχεία.Ονόματα 317 αθλητών παρελαύνουν στις εκδόσεις φύλλων της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως, με διορισμούς αυτών σε ΟΤΑ,νομαρχίες,Εφορίες,ΓΓΑ,ακόμα και σε πανεπιστημιακά ιδρύματα!

Το απίστευτο της υπόθεσης είναι πως κάποιοι διορίστηκαν με κριτήριο ακόμα και μια διάκριση που είχαν παλιά σε...σχολικό πρωτάθλημα!!! Επίσης,ακόμα και μια συμμετοχή σε ρόστερ ομάδων βόλεϊ ή μπάσκετ δίνει το ...ίδιο τρομερό αποτέλεσμα!
Να σημειωθεί ότι δεν αναφερόμαστε σε αυτούς τους αθλητές που κέρδισαν κάποιο βαθμό στις Ένοπλες Δυνάμεις μετά από κάποιο μετάλλιο σε Ολυμπιακούς Αγώνες ή Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
Το 2007 διορίστηκαν σε διάφορες θέσεις του Δημοσίου τομέα 87 αθλητές, το 2008 77, το 2009 τριάντα παραπάνω (107!) και φέτος μέχρι τώρα έχουν διοριστεί 46!
Απίστευτο!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.