O 75χρονος Ρον Σβέντεν από το Κέιπ Κοντ της Μασαχουσέτης αντιμέτωπισε την πιο ευχάριστη και απρόσμενη έκπληξη της ζωής του έζησε ένας ηλικιωμένος Αμερικανός στον οποίο οι γιατροί είχαν διαγνώσει ότι έπασχε από καρκίνο των πνευμόνων: η μαύρη μάζα που διακρινόταν καθαρά στις ακτινογραφίες αποδείχτηκε ότι ήταν ένα μπιζέλι που μάλιστα είχε βλαστήσει μέσα στους πνεύμονές του.
Ο Σβέντεν, που πάσχει από εμφύσημα, είχε πάει για τις καθιερωμένες εξετάσεις του και οι γιατροί εντόπισαν στους πνεύμονες του μια μαύρη μάζα. Η βιοψία που έκαναν στον ύποπτο όγκο όμως έδειξε ότι ήταν ένα μπιζέλι, λίγο μεγαλύτερο από ένα εκατοστό. Ο 75χρονος ζούσε με μια μπιζελιά 1,25 εκατοστών στους πνεύμονές του, η οποία αφαιρέθηκε και ο ασθενής επέστρεψε σπίτι του. Εκεί, βέβαια, έφαγε ξανά... μπιζέλια.
Οι ειδικοί εξήγησαν ότι δεν είναι ασυνήθιστο οι τροφές να καταλήγουν στους πνεύμονες, αυτό όμως που τους άφησε κατάπληκτους ήταν ότι το μπιζέλι είχε καταφέρει να φυτρώσει σε αυτό το αφιλόξενο περιβάλλον.
πηγή:stifora.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.