Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

ΑΡΑΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΜΜ

Πιο αραιά θα είναι τα δρομολόγια ορισμένων μέσων μαζικής μεταφοράς τις επόμενες ημέρες, λόγω του Δεκαπενταύγουστου.

Συγκρεκριμένα, όπως ανακοίνωσε ο ΟΑΣΑ από 13 έως και 20 Αυγούστου 2010, το πρόγραμμα για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς διαμορφώνεται ως εξής:

ΕΘΕΛ
Στις ημερομηνίες 13, 14 και 16, 17 Αυγούστου 2010 θα ισχύσει πρόγραμμα δρομολογίων βασισμένο στη δρομολόγηση Σαββάτου.
Στις 15/8/2010 θα ισχύσει πρόγραμμα δρομολογίων βασισμένο στη δρομολόγηση Κυριακής. Για τις υπόλοιπες ημέρες ισχύει το σύνηθες πρόγραμμα.

ΜΕΤΡΟ
Τα δρομολόγια από 13/8 έως 20/8 θα έχουν τις κάτωθι συχνότητες:
Παρασκευή 13/8 05:30 - 00:20 = 10' και 00:20 - 02:20 = 15'
Σάββατο 14/8 05:30 - 00:20 = 10' και 00:20 - 02:20 = 15'
Κυριακή 15/8 05:30 - 00:20 = 10'
Δευτέρα – Πέμπτη 16/8-20/8 05:30 - 06:30 = 10' και 06:30 - 22:00 = 7΄ και 22:00 - 00:20 = 10'.
ΤΡΑΜ
Από 7/8 έως και 20/8 η συχνότητα των δρομολογίων του ΤΡΑΜ θα είναι ανά 25΄ ενώ τα μεταμεσονύχτια δρομολόγια στις 13 και 14/8 θα πραγματοποιηθούν με συχνότητα 40΄.
Καμία αλλαγή, αντίθετα, δεν θα υπάρξει στο πρόγραμμα των δρομολογίων του Ηλεκτρικού και του Προαστιακού

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.