Αν και το δίδυμο Ρέμος - Παπαρίζου είχαν συμφωνήσει "άτυπα" να μοιραστούν την πίστα του Διογένη Studio το χειμώνα, φαίνεται πως υπολόγισαν χωρίς τον ξενοδόχο, και δεν εννοούμε τον ιδιοκτήτη του νυχτερινού κέντρου, αλλά τη Sony και τις εξελίξεις στη δικαστική διαμάχη του Αντώνη Ρέμου με την προηγούμενη εταιρία του.
Το φρενάρισμα της συνεργασίας των δύο καλλιτεχνών έχει ως συνέπεια μέχρι στιγμής ο Αντώνης να αναζητά παρτενέρ και η Έλενα να αγχώνεται για το τι θα κάνει τη σεζόν που έρχεται.
Οι δυο καλλιτέχνες είχαν αποφασίσει να ενώσουν τις δυνάμεις τους με τις ευλογίες της επιχείρησης, όταν απορρίφθηκε η ιδέα της σύμπραξης του Ρέμου με τη Βανδή, μετά τις αποτυχημένες εμφανίσεις της τελευταίας στο «Θάλασσα» που ανήκει στον ίδιο επιχειρηματικό όμιλο.
Η Παπαρίζου δέχτηκε με ενθουσιασμό το ενδεχόμενο να δουλέψει με τον Αντώνη, μέχρι που της ήρθαν τα μαντάτα από την εταιρία της.
Λέγεται πως της ασκήθηκε βέτο, στο να συνεργαστεί με τον ερμηνευτή, από τον οποίο η Sony θα απαιτήσει δικαστικά ένα εκατομμύριο ευρώ για αθέτηση συμφωνίας.
Τα πράγματα δείχνουν δύσκολα και δυστυχώς δε μπορεί να μεσολαβήσει για την αποκατάστασή τους ούτε ο επιχειρηματίας Γιάννης Παπαθεοχάρης, ο οποίος ναι μεν θέλει πολύ την Έλενα στο μαγαζί του, αλλά θεωρείται από ορισμένα στελέχη της δισκογραφικής εταιρίας της, ηθικός αυτουργός για τη μετακίνηση του δημοφιλούς τραγουδιστή στη Heaven, πριν κάν λήξει το συμβόλαιό του με την εταιρία που τον ανέδειξε...

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.