Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Βατός ο όμιλος για Παναθηναϊκό

Με αντιπάλους τις Μπαρτσελόνα, Κοπεγχάγη και Ρουμπίν Καζάν κληρώθηκε ο ΠΑΟ στον 4ο όμιλο. Οι ΄΄πράσινοι΄΄ ,αν εξαιρέσουμε το μεγαθήριο που λέγεται Μπαρτσελόνα, έχει,όπως είπε και ο προπονητής του Νίκος Νιόπλιας, μοιρασμένες πιθανότητες πρόκρισης στους ΄΄16΄΄ με τις Κοπεγχάγη και Καζάν.
Ο τεχνικός του ΄΄τριφυλλιού΄΄ πιστεύει ότι η ομάδα του θα δώσει μάχη με τη πρωταθλήτρια Ρωσίας,τη Ρουμπίν Καζάν για τη δεύτερη θέση που δίνει πρόκριση.


Οι υπόλοιποι όμιλοι:

 1ος ΟΜΙΛΟΣ: Ίντερ, Βέρντερ,Τότεναμ,Τβέντε
2ος : Λιόν,Μπενφίκα,Σάλκε,Χάποελ Τέλ Αβίβ
3ος: Μάντσεστερ Γ., Βαλένθια, Ρέιντζερς, Μπούρσασπορ
5ος :Μπάγιερν, Ρόμα, Βασιλεία,Κλούζ
6ος: Τσέλσι, Μαρσέιγ, Σπαρτάκ Μ., Ζίλινα
7ος: Μίλαν,Ρεάλ Μ., Άγιαξ, Οσέρ
8ος: Άρσεναλ, Σαχτάρ,Μπράγκα,Παρτιζάν
7ος:

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.