Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΚΡΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΟΚ,ΑΡΗ ,ΑΕΚ!

Και οι τρείς εκπρόσωποί μας κατάφεραν να περάσουν τα εμπόδια των αντιπάλων τους. Ο ΠΑΟΚ έκανε μια μεγάλη εμφάνιση στη Πόλη και με το γκόλ του Μουσλίμοβιτς στη παράταση πέταξε έξω τη Φενέρ  δίνοντας στο ΄΄Δικέφαλο του Βορρά ΄΄ μια πολύ μεγάλη πρόκριση μέσα στη Τουρκία!Μεγάλο γλέντι στήθηκε από τους Έλληνες φιλάθλους του ΠΑΟΚ στις κερκίδες του ΄΄Σουκρού Σαράτσογλου΄΄ για την ιστορική πρόκριση των ΄΄ασπρόμαυρων΄΄!

Ο Άρης πέτυχε ένα θρίαμβο μέσα στην έδρα της Αούστρια Βιέννης,αφού ο Ρουίς στο 41΄ άνοιξε το σκόρ και απλά στις αρχές του δευτέρου ημιχρόνου οι Αυστριακοί της Αούστρια ισοφάρισαν σε ένα 1-1 ,που ήταν και το τελικό σκόρ και σε συνδυασμό με το 1-0 του ΄΄Κλεάνθης Βικελίδης΄΄  που είχε επικρατήσει η ομάδα της Θεσσαλονίκης, πήρε αυτό που ήθελε.

Η ΑΕΚ επίσης ξεπέρασε με επιτυχία το εμπόδιο της Νταντί ,αφού το 1-1 που πήρε σήμερα στο άδειο από κόσμο Καραϊσκάκη από τη Σκωτσέζικη ομάδα, της έδωσε το εισητήριο για τους ομίλους τους Europa League.
Βέβαια ,οι ΄΄κιτρινόμαυροι ΄΄ σε αντίθεση με το ματς στη Σκωτία δεν έπαιξαν καλά σήμερα και κινδύνευσαν,ωστόσο το τελικό αποτέλεσμα πάντα μετράει. Ο Πάπα Μπούπα Ντιόπ άνοιξε το σκόρ για λογαριασμό της ΄΄Ένωσης΄΄ ,με το Ντέιλι να ισοφαρίζει αργότερα και να βάζει για τα καλά στο παιχνίδι τη Νταντί.Αλλά η ΑΕΚ ψύχραιμα κράτησε το 1-1 που έδωσε τη πρόκριση.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.