Η υφυπουργός Παιδείας,Εύη Χριστοφιλοπούλου μίλησε σήμερα το πρωί στην τηλεοπτική εκπομπή του ΣΚΑΙ ,΄΄ΣΚAI Τώρα΄΄ και επεσήμανε ότι στόχος στο εξής του υπουργείου είναι οι αλλαγές σε όλο το φάσμα της Παιδείας.Η αναβάθμιση της εργασίας στο σχολείο είναι ο πρώτος στόχος,μέσα σε μια σειρά από αλλαγές που έχει σα στόχο η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.
Όσον αφορά στα Πανεπιστήμια η υφυπουργός δήλωσε ότι χρειάζεται μια μεγάλη χωροταξική αναδιάρθρωση των ΤΕΙ και των ΑΕΙ ,τονίζοντας ότι δεν υπάρχει τόσο μεγάλη ανάγκη για διασπορά τους.
Προανήγγειλε επίσης πως τον Οκτώβριο θα ξεκινήσει μια διαβούλευση για θεσμικές αλλαγές στη Παιδεία με στόχο ένα νέο θεσμικό πλαίσιο που θα είναι έτοιμο στις αρχές του νέου έτους.
5000 αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί και 15500 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί θα καλύψουν φέτος τα λειτουργικά προβλήματα που πρόκειται να παρουσιαστούν, είπε η κα. Εύη Χριστοφιλοπούλου.
Πηγή: www.skai.gr
Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010
Εύη Χριστοφιλοπούλου: ΄΄ Στόχος του υπ. Παιδείας οι αλλαγές στην ίδια τη Παιδεία΄΄
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.