Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ ΒΕΡΟΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΠΑΧΡΑΜΗ!!

Φιλικό με αντίπαλο τη Λάρισα στις 4 Σεπτεμβρίου και με τον Ηρακλή στα τέλη Οκτωβρίου θα δώσει η Βέροια, με τα έσοδα να διατίθενται στην οικογένεια του αδικοχαμένου Παναγιώτη Μπαχράμη. Η διοίκηση της «βασίλισσας» με ανακοίνωση που εξέδωσε πέραν την αξιέπαινης αυτής κίνησης, δημοσιοποίησε και τα επόμενα φιλικά μέχρι την έναρξη των επίσημων υποχρεώσεων.
 Αναλυτικά:
«Ανακοινώνεται ότι τα επόμενα φιλικά παιχνίδια μέχρι την έναρξη του πρωταθλήματος είναι ως εξής: Αύριο 25/8 στις 18.30΄ στα ΚΡΥΑ (3 χλμ από την Κρανούλα) με τη ΔΟΞΑ ΚΡΑΝΟΥΛΑΣ. Κυριακή 29/8 στις 20.00΄ στο Δημ. Στάδιο Βέροιας με τον ΠΙΕΡΙΚΟ. Σάββατο 4 Σεπ στις 20.00΄ στο Δημοτικό Στάδιο Βέροιας με τη ΛΑΡΙΣΑ αγώνας στη μνήμη του αδικοχαμένου ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΠΑΧΡΑΜΗ, τα έσοδα του οποίου θα διατεθούν στην οικογένειά του. Αγώνας για τον ίδιο σκοπό θα γίνει στα τέλη Οκτωβρίου με τον Ηρακλή».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.