Παρά τις αντιδράσεις από την πλευρά της ΠΑΕ Πανιώνιος και τις κινητοποιήσεις που έχουν ξεκινήσει οι οργανωμένοι φίλοι της ομάδας, η ΟΥΕΦΑ άναψε το πράσινο φως για την Νέα Σμύρνη και εκεί θα παίξει η ΑΕΚ με την Νταντί Γιουνάιτεντ, στο πλαίσιο της ρεβάνς των πλέι-οφ του Γιουρόπα Λιγκ.
Πλέον αναμένεται η επίσημη θέση της διοίκησης του Πανιωνίου για το συγκεκριμένο θέμα ώστε να δούμε τελικά τι έγινε. Έδωσε το ΟΚ ο ερασιτέχνης χωρίς την έγκριση της ΠΑΕ που ετοίμαζε εκδηλώσεις για την Πέμπτη;
Τρίτη 24 Αυγούστου 2010
ΕΔΩΣΕ ΤΟ OK Η UEFA ΣΤΗΝ ΑΕΚ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.