Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

ΔΥΣΦΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΝΤΑΝΤΙ

Η απόφαση της ΑΕΚ να αγωνιστεί στη Νέα Σμύρνη κόντρα στη Νταντί Γ. προκαλεί πολλά προβλήματα στην ΠΑΕ Πανιώνιος. Οσο περίεργο κι αν ακούγεται η «Eνωση» πήρε την άδεια από τον Eρασιτέχνη, αλλά δεν χτύπησε καν την πόρτα της «κυανέρυθρης» ΠΑΕ για να ζητήσει άδεια παραχώρησης του γηπέδου.

Αυτό αποτελεί μεγάλο πρόβλημα τόσο στον Πανιώνιο, όσο και στην ΑΕΚ.Πιο συγκεκριμένα, οι Νεοσμυρνιώτες είχαν προγραμματίσει για την Πέμπτη επίσημη παρουσίαση του χορηγού, αλλά και της νέας εμφάνισης.
Αυτό προϋπέθετε να γυμναστεί ο Πανιώνιος στο γήπεδο της Νέας Σμύρνης.Οπως είναι φυσικό μετά την απόφαση του Ερασιτέχνη, η εκδήλωση ακυρώνεται. Το μόνο που περιμένουμε τώρα είναι να δούμε την επίσημη θέση της ΠΑΕ. Πάντως στους "κυανέρυθρους" προκαλεί μεγάλη εντύπωση πως ο Ερασιτέχνης έδωσε την συγκατάθεσή του, χωρίς να ρωτήσουν την ΠΑΕ.

«Επίσκεψη και κατάληψη Πανθήρων»
Η απόφαση του Ερασιτέχνη δεν ήταν αρεστή τόσο στην ΠΑΕ, αλλά και στον κόσμο της ομάδας. Οι «Πάνθηρες» δεν είδαν με καλό μάτι τους οπαδούς της ΑΕΚ να πηγαίνουν στο γήπεδο, με αποτέλεσμα να... επισκεφτούν τα γραφεία του Ερασιτέχνη για να εκφράσουν την έντονη δυσφορία τους γι αυτή την απόφαση. Περίπου 50 άτομα έχουν κάνει κατάληψη στα γραφεία του Ερασιτέχνη και απαιτούν να μην παραχωρηθεί το γήπεδο στην ΑΕΚ!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.