Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΜΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΜΠΟΛΟΝΙΑΣ


Το θέμα που απασχόλησε τον τελευταίο καιρό τους ανθρώπους της ΑΕΚ δεν είχε τελικά happy end, αφού ο Βαγγέλης Μόρας δεν φεύγει από την Μπολόνια.

Οι Ιταλοί ενημέρωσαν τους ανθρώπους της Ένωσης ότι ο 29χρονος κεντρικός αμυντικός υπολογίζεται για τη νέα σεζόν,λέγοντας μάλιστα ότι στις προθέσεις τους είναι να του προτείνουν επέκταση του συμβολαίου του.
Κατά τη διάρκεια των επαφών που έγιναν τις τελευταίες ημέρες, οι παράγοντες της Μπολόνια ενημέρωσαν τους «κιτρινόμαυρους» ότι, σε περίπτωση που παραχωρούσαν τον Μόρα, οι απαιτήσεις τους δεν θα έπεφταν κάτω από το ένα εκατομμύριο ευρώ.

Ο εκπρόσωπος του διεθνή κεντρικού αμυντικού, Γιώργος Καζιάνης,επικοινώνησε με τους παράγοντες της ΑΕΚ και τους ζήτησε συγγνώμη γιατί τους έβαλε στη διαδικασία να χάσουν χρόνο, διαπραγματευόμενοι με έναν παίκτη που τελικά δεν υπήρχε περίπτωση να αποκτηθεί.
Η συγκεκριμένη εξέλιξη μπλέκει τα πράγματα για την απόκτηση κεντρικού αμυντικού από την ΑΕΚ, αφού το τελευταίο διάστημα είχαν επικεντρώσει το ενδιαφέρον τους στην περίπτωση Μόρα, αφήνοντας στην άκρη τις εναλλακτικές λύσεις.
Αυτές οι εναλλακτικές λύσεις έρχονται και πάλι στο προσκήνιο, με τη συνάντηση του Σταύρου Αδαμίδη με τον Ντούσαν Μπάγεβιτς, να αναμένεται μέσα στις επόμενες ώρες, προκειμένου να τεθούν όλα επί τάπητος.
Στη λίστα των υποψήφιων κεντρικών αμυντικών είναι ο Κέβιν Γιάλενς της Άντερλεχτ, ο Μάρτιν Γίρανεκ της Σπαρτάκ Μόσχας και ο γνωστός μας από τη θητεία του στον Άρη Κριστιάν Νασούτι.
Τα πράγματα δυσκόλεψαν ακόμα περισσότερο,έτσι η οριστική απόφαση για το ποιος από αυτούς θα καλύψει το κενό που άφησε η αποχώρηση του Ντάνιελ Μαϊστόροβιτς, ανήκει στον Μπάγεβιτς.


πηγή:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.