Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

ΠΑΟΚ:ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ

Ανοικτό παράθυρο για ακόμη μια μεταγραφή στο διάστημα που απομένει ως το τέλος του καλοκαιρινού «παζαριού», άφησε ο Παύλος Δερμιτζάκης, σε δηλώσεις του μετά την κλήρωση των ομίλων του Γιουρόπα Λιγκ.
«Ο χρόνος πιέζει, αλλά θα προσπαθήσουμε να κάνουμε κάποια κίνηση, αν βρεθεί κάτι το αξιόλογο. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τους παίκτες που έχουμε, θεωρώ ότι έχουμε ένα σχεδόν πλήρες ρόστερ, αλλά ίσως γίνουν προσθήκες με παίκτες που μπορούν να βοηθήσουν. Δεν μπορώ, πάντως, να σας πω για θέση», είπε χαρακτηριστικά ο προπονητής του ΠΑΟΚ.

Από εκεί και πέρα, ο Δερμιτζάκης μίλησε:
Για τους στόχους της ομάδας: «Ο στόχος από την αρχή ήταν να μπούμε ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ, κάτι που μας δίνει τη δυνατότητα να είμαστε πιο άνετοι. Πλέον μπορούμε να παίξουμε πιο απελευθερωμένα και να βάλουμε νέους στόχους που μπορούμε να τους πετύχουμε, γιατί ο όμιλος είναι βατός».

Για τη σειρά των παιχνιδιών: «Δεν θα ξεχωρίσω πού είναι το πρώτο παιχνίδι. Θα προετοιμαστούμε όσο γίνεται καλύτερα. Σίγουρα είναι πρόβλημα τα πολλά παιχνίδια και πρέπει να το διαχειριστούμε για να καταφέρουμε να πετύχουμε σε οποιαδήποτε διοργάνωση».

Για το αν το αποτέλεσμα της κλήρωσης έφερε χαμόγελα: «Στα επίπεδα του Γιουρόπα Λιγκ όλες οι ομάδες είναι πολύ καλές. Δεν πρέπει να στεκόμαστε στη βαρύτητα των ονομάτων, αλλά στη δυναμικότητα των ομνάδων. Εμείς πρέπει να κοιτάξουμε τη δική μας ομάδα και να είμαστε συγκεντρωμένοι στο στόχο».

Για το παιχνίδι με τη Φενέρμπαχτσε: «Όλοι είμαστε πολύ χαρούμενοι, αλλά όσο ασχολούμαστε με την Φενέρ τόσο ζημιά κάνουμε στην ομάδα. Την Κυριακή ξεκινάει το πρωτάθλημα και θέλουμε να μπούμε με νίκη, γιατί η αρχή είναι το ήμισυ του παντός. Αυτά τα παιχνίδια είναι πολύ δύσκολα, ιδιαίτερα όταν προέρχεσαι από μια τόσο μεγάλη επιτυχία. Τα παιδιά ξέρουν τι πρέπει να κάνουν και πιστεύω ότι την Κυριακή ξέρουν τι πρέπει να κάνουν για να πάρουν αποτέλεσμα».

Για το πώς θα διαχειριστεί τα πολλά παιχνίδια: «Σε ένα ρόστερ υπάρχουν 25 ποδοσφαιριστές κι αυτό δεν είναι τυχαίο. Γίνεται γιατί οι ομάδες επιπέδου ΠΑΟΚ δίνουν πολλά παιχνίδια και όλοι πρέπει να είναι ετοιμοπόλεμοι ώστε όταν χρειαστεί να προσφέρουν να είναι 100% έτοιμοι».

πηγή:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.