O Πάντελιτς και o Ουρτάδο είναι πανέτοιμοι και ο Ερνέστο Βαλβέρδε τους συμπεριέλαβε στην αποστολή του Ολυμπιακού για την Θεσσαλονίκη.
Μετά το τέλος της πρωινής προπόνησης,ο Ισπανός προπονητής ανακοίνωσε τα ονόματα των 18 ποδοσφαιριστών που συμπεριλήφθηκαν στην αποστολή και οι οποίοι είναι:Νικοπολίδης, Πάρντο, Τοροσίδης, Γκαλίτσιος, Α. Παπαδόπουλος, Μοντέστο, Χολέμπας, Ποτουρίδης, Ουρτάδο, Ντουντού, Ιμπαγάσα, Μιραλάς, Ρόμενταλ, Ριέρα, Φουστέρ, Πάντελιτς, Φετφατζίδης και Μήτρογλου.
Οι εκτός αποστολής ποδοσφαιριστές, Όσκαρ, Μαρέσκα, Μέλμπεργκ, Μέγερι, Ρ. Μπράβο, Νέμεθ, Ζαϊρί, Βαλεριάνος, Ν. Παπαδόπουλος, θα προπονηθούν το Σάββατο στις 09:00, ενώ την ίδια ώρα θα συνεχίσει και το πρόγραμμα αποκατάστασης που ακολουθεί ο Γ. Παπαδόπουλος.
Η ενδεκάδα κατά πάσα πιθανότητα θα είναι η εξής:Τερματοφύλακας ο Νικοπολίδης,στο δεξιό άκρο της άμυνας ο Τοροσίδης,στο κέντρο της άμυνας θα είναι ο Αβραάμ Παπαδόπουλος με τον Φρανσουά Μοντέστο,αφού ο Μέλμπεργκ είναι τιμωρημένος,Αριστερά θα παίξει ο Χόλεμπας, καθώς τιμωρημένος είναι και ο Ραούλ Μπράβο.Όσον αφορά το κέντρο,θα απαρτίζεται από τον Ντουντού και τον Ουρτάδο(θα κάνει ντεμπούτο με τα ερυθρόλευκα),δεξιά θα παίξει ο Ντένις Ρόμενταλ και αριστερά ο Ριέρα.Ρόλο επιτελικού μέσου θα έχει ο Αριέλ Ιμπαγάσα και μοναδικός προωθημένος της ομάδας του Πειραιά θα είναι ο Κώστας Μήτρογλου.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.