Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

psaxnontai apanthseis....

mporei kapoios/a na dwsei apanthseis se kapoia erwthmata pou apasxoloun olous tous neous???

1. giati yparxei tosh anergia??
2. giati na exoun kseshkwthei oloi???
3. pws na zhsei kapoios me 450 eurw???
4. giati egine auto me thn MARFIN prin liges meres???
5. giati mas kyvernane anthrwpoi pou koitane mono thn parth tous???

tosa polla giati , giati menoun anapanthta?? Vgeite kai milhste Kyrioi Ypourgoi!!! ola ta exete kanei skata!!! MPRAVO SAS!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.