ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΖΩΗ;
Είπα σήμερα μετά από ορισμένα αιτήματα αναγνωστών φίλων ,να γράψω σε ένα πιο χαλαρό ύφος σχετικά με τις τρέχουσε εξελίξεις. Όμως όπως είναι φυσικό ,και το καταλαβαίνετε, δε μπορώ να το κάνω. Όταν έχεις πριν δυο μέρες 4 νεκρούς από μολότοφ, αθώα άτομα που δεν είχαν ούτε την ελάχιστη ευθύνη για το σημερινό πολιτικοοικονομικό τέλμα, δε μπορείς να κάνεις πλάκα, δε το δικαιούσαι... Δυστυχώς μόνο τέτοιες σοβαρές πολιτικές συζητήσεις μπορούμε να κάνουμε...
Μπορούμε να μιλήσουμε για χίλια δυο κουλά που ακούμε και διαβάζουμε. Δε θα συνεχίσουμε να σχολιάζουμε τα ΖΩΑ που σκότωσαν εν γνώση τους αθώους ανθρώπους. Άλλωστε τι να πείς για τα τομάρια;
Εγώ ,με αφορμή , τα ψιλοτραγελαφικά γεγονότα που εκτιλίχθησαν χθές στη Βουλή, ήθελα να κάνω μερικές διαπιστώσεις ΄΄της κοινής λογικής΄΄.
Πρώτο δεδομένο: ο Καραμανλής που είναι ρε παιδιά; Γιατί τον κρύβουν; Συμφωνώ 100% με το Πρωθυπουργό. Ο άνθρωπος αυτός δημιούργησε ό,τι χειρότερο δημοσιονομικά μπορούσε να φανταστεί κανείς. Αυτά που έκανε ,αλλά και που δεν έκανε δεν μπορούν να περιγραφούν με λόγια, είναι αδύνατον... ΠΑΤΑΓΩΔΗΣ αδιαφορία, ΠΑΤΑΓΩΔΗΣ απάθεια , ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ αναβλητικότητα, ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ με όλα τα σκάνδαλα και ένα ΄΄προσωπείο ΄΄ δήθεν υπεύθυνου πρωθυπουργού... Τα γεγονότα τον διέψευσαν οικτρά.
Πάλι καλά που δε ζεί ο πρεσβύτερος, αείμνηστος Κων/νος Καραμανλής, γιατί άν παρακολουθούσε τα κατορθώματά του...
Δεύτερο δεδομένο: Εγώ πιστεύω ότι περισσότερο η Ν. Μπακογιάννη βρήκε τη κατάλληλη ευκαιρία με αφορμή τη ψήφιση του Νομοσχεδίου για τα μέτρα να βάλει τέλος σε μια δυσάρεστη συγκατοίκηση με τον Α. Σαμαρά. Δε ξέρω άν η Ντόρα διακατέχεται από ένα αίσθημα ευθύνης ή από μια προσωπική συνείδηση - οδηγό. Μπορεί , δεν έχω λόγους να αμφιβάλλω. Μπορεί προσωπικά να μη συμφωνώ σε πάρα πολλές πρακτικές της ,αλλά είναι δεδομένο ότι πρόκειται για μια έντιμη πολιτικό που δεν έχει δώσει σχεδόν καθόλου ηθικά δικαιώματα και όπως και να το κάνουμε έχει ένα ισυρό πολιτικό προφίλ. Απορία έχω για το τι θα γίνει από εδώ και πέρα στη ΝΔ . Πόσους θα ΄΄τραβήξει ΄΄ η Ντόρα μαζί της στην έξοδο; Είναι πασιφανές ότι πάντα ασκούσε επιρροή στο εσωτερικό του κόμματος.
Πάντως επειδή στη ζωή , στη πολιτική , στην οικονομία και στον αθλητισμό , τα πάντα είναι πιθανά , προσωπικά δεν αποκλείω μελλοντικά προσχώρησή της στο ΠΑΣΟΚ. Άν επιχειρήσει να φτιάξει δικό της κόμμα και αυτό δε σταθεί , ή άν δεν ασχοληθεί , όπως παίζει σα σενάριο, να ξαναβάλει υποψηφιότητα στις επερχόμενες Δημοτικές και Νομαρχιακές εκλογές, τι θα κάνει; Δύσκολο είναι για οποιονδήποτε να σταθεί για καιρό μέσα στο Κοινοβούλιο ώς ανεξάρτητος Βουλευτής...
Τρίτο δεδομένο: Δε με ενδιαφέρει άν διέγραψε ο Παπανδρέου τους 3 βουλευτές επειδή ψήφισαν παρών. Εσάς σας ενδιαφέρει; Πιστεύω καθόλου, εκτός από τους ανθρώπους των ίδιων των βουλευτών...! ΔΕ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ αν ο ένας χρέωνε κουρτινόξυλα ή ο άλλος είχε να πεί κάτι για το Χρηματιστήριο και τη SIEMENS (άλλο πρωτοφανές και ετούτο, αφού και η ΝΔ είχε βουτήξει το χεράκι της στο μελάκι!). ΔΕ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ άν ο Πρωθυπουργός έζησε ή όχι για χρόνια στο εξωτερικό ή άν μιλάει καλά τα Ελληνικά περισσότερο ή τα Αγγλικά.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ,ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κύριοι εκεί μέσα στη Βουλή, ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΣΑΣ ΤΗ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ τη γράφει ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕ ΠΙΑΝΕΙ Η ΜΕΛΑΝΗ;;;;
Όσο μένετε προσηλωμένοι σε τόσο στενά , ανούσια , λαϊκίστικα και κομματικά πλαίσια, ΔΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΣΕΒΑΣΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ πλέον,κανείς.
Μιλήστε μια φορά ,μονάχα μια για ξεπουλήματα εκτάσεων, για το γιατί αμφισβητούνται τα κυριαρχικά μας δικαιώματα ώς χώρα, και γιατί δανειζόμαστε μια καραβιά λεφτά από ΕΕ και ΔΝΤ ;
Ο κόσμος θέλει ΄΄παντελωνάτες΄΄ απαντήσεις επί της ΄΄καυτής πατάτας΄΄ , να πιάσετε τη σιδερόβεργα όταν ζεματάει και να ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙΤΕ για ένα κατάλογο ευθυνών.
Ύστερα θα έχει ηρεμήσει ο κόσμος κάπως. Λέει ο Πρωθυπουργός θα πάνε πολλοί ένοχοι στον εισαγγελέα. Κε Παπανδρέου; ΠΡΑΞΗ θέλουμε ΟΛΟΙ , είναι σα να μη το είπατε καθόλου. Έφτασε η ώρα όλοι να αναλάβουν σε πραγματική βάση τις ευθύνες τους. Πολιτικοί, δικαστικοί,στρατιωτικοί, δημοσιογράφοι, απλοί πολίτες , οι πάντες ,όσο ο ένας στον άλλον κρυβόμαστε και αυτοκοροϊδευόμαστε , θα πνιγούμε και δε θα έχουμε σωσίβιο . Καταρρέουμε σε ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ!
Συμφωνώ οι υπεύθυνοι σκανδάλων κτλ να πάνε στον Εισαγγελέα και δε καταλαβαίνω αυτούς που λένε ΄΄να μη ποινικοποιηθεί΄΄ η πολιτική ζωή...΄΄ Άν σκεφτείτε όμως ποιοί τα λένε αυτά ,θα το καταλάβετε ότι έχουν πλείστους λόγους Ο λόγος για πολιτικούς που έχουν συμμετάσχει περισσότερο ή λιγότερο ο καθένας σε ρεμούλες και σε διασπαθήσεις του δημοσίου χρήματος.
Άν δε καταργηθεί ο Νόμος περί ευθύνης Υπουργών και αν δε καθήσουν στο εδώλειο οι πρωταγωνιστές των σκανδάλων , η σήψη στη πολιτική ζωή θα φτάσει στο τελικό της στάδιο.
Είναι απλό κε Παπανδρέου. Ή στέλνετε υπευθύνους (πολιτικούς, κρατικούς λειτουργούς κτλ ) στον Εισαγγελέα και οδηγούνται λογικά αρκετοί εν συνεχεία στη φυλακή Ή δε κάνετε τίποτα ,όπως ΟΛΟΙ οι προκάτοχοι σας και μπαίνετε στη λίστα της απαξίωσης κι εσείς από το εκλογικό σώμα. Ο κόσμος πλέον εννοεί:΄΄ όποιος πρωθυπουργός καθαρίσει τα λαμόγια από τη Βουλή και τα ίδια τα κόμματα, θα γραφτεί με χρυσά γράμματα στη πολιτική ιστορία αυτού του τόπου΄΄. Μόνο μ΄ αυτή τη κίνηση, θα διασφαλιστεί η ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑ του!Έτσι και αλλιώς δε τους ενδιαφέρει η ΄΄υστεροφημία ΄΄ ;
Άρθρο με υπογραφή του Δημήτρη Κυριακού.
ΑπάντησηΔιαγραφή