Σάββατο 22 Μαΐου 2010

1 σχόλιο :

  1. Μπράβο ρε γενικέ !!!
    Επιτέλους σταμάτησες τα greeklish …… αν έγραφες και με μικρούς χαρακτήρες θα ήσουν τέλειος !!!
    Καλή δουλεία παιδιά, καλή συνέχεια !!!
    Αναγνώστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.