Ενημέρωση με μια ματιά
Μπράβο ρε γενικέ !!!Επιτέλους σταμάτησες τα greeklish …… αν έγραφες και με μικρούς χαρακτήρες θα ήσουν τέλειος !!!Καλή δουλεία παιδιά, καλή συνέχεια !!!Αναγνώστης
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.
Μπράβο ρε γενικέ !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτέλους σταμάτησες τα greeklish …… αν έγραφες και με μικρούς χαρακτήρες θα ήσουν τέλειος !!!
Καλή δουλεία παιδιά, καλή συνέχεια !!!
Αναγνώστης