Σάββατο 22 Μαΐου 2010

ΓΙΑ 5η ΣΕΡΙ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ ΣΤΟ ΠΟΛΟ

Μετά από ένα συγκλονιστικό τελικό ο ΟΣΦΠ νίκησε με 7-6 στη παράταση το Πανιώνιο και κατέκτησε το 13ο κύπελλο στην ιστορία του.Το παιχνίδι διεξήχθει στην Ερμούπολη της Σύρου , στην οποία και φιλοξενήθηκε το φετινό final four.   Στη κανονική διάρκεια το σκόρ ήταν 5-5. Το παιχνίδι μέχρι τις αρχές τις τρίτης περιόδου ήταν στο 2-2 με τις ομάδες να παίζουν δυνατή άμυνα.

Στο τέλος οι ΄΄ερυθρόλευκοι΄΄  με όπλο το καθαρό μυαλό πήραν τη μεγάλη νίκη.

copyright εικόνας :  http://www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.