Σάββατο 22 Μαΐου 2010

΄΄ΣΚΟΥΠΙΣΕ ΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ,ΠΗΓΕ ΤΕΛΙΚΟ!΄΄

Ο Ολυμπιακός νίκησε σήμερα το Μαρούσι με 89-77 και πέτυχε το 3-0 στη σειρά των ημιτελικών . Έτσι οι ΄΄ερυθρόλευκοι΄΄ προκρίθηκαν στο τελικό εκεί που πιθανότατα θα αντιμετωπίσουν το Παναθηναϊκό με μειονέκτημα έδρας. Οι παίκτες του Π. Γιαννάκη είχαν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα τον έλεγχο και έφτασαν σε μια πιο άνετη νίκη απ΄ ότι δείχνει το τελικό σκόρ , αφού η διαφορά στο ημίχρονο είχε φτάσει μέχρι τους 19 πόντους (55-36). Κορυφαίοι για την ομάδα του Πειραιά οι Μαυροκεφαλίδης (13) και Μπέβερλι (15).
Από την ομάδα των βορείων προαστίων ξεχώρισαν επιθετικά ο Λουκάς (16 ) και ο Μαυροειδής με (14)
Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός ότι σήμερα στο ΣΕΦ βρέθηκαν μόνο 1000 οπαδοί του Ολυμπιακού.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.