Κυριακή 23 Μαΐου 2010

ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΕΥΡΩΠΗΣ Η ΙΝΤΕΡ- ΕΚΑΝΕ ΤΡΕΜΠΛ!!!

Σε ένα πολύ ωραίο τελικό η Ίντερ πήρε το τρόπαιο νικώντας με 2-0 τη Μπάγιερν στο Σαντιάγο Μπερναμπέου. Οι ΄΄νερατζούρι΄΄ κατέκτησαν το Champions league μετά από 45 χρόνια! Ο Μιλίτο ήταν ο πρωταγωνιστής του αγώνα και με τα δύο γκόλ που πέτυχε έβαλε τη σφραγίδα του σε αυτό το τελικό.
Η σωστή τακτική με σφικτή άμυνα και κόντρα επιθέσεις που σκέφτηκε να εφαρμόσει ο Μουρίνιο πέτυχε πλήρως και τα δύο γκόλ που πέτυχε ο διπλά σκόρερ Μιλίτο (με θεαματικό τρόπο !) προήλθαν έτσι!                                                                                                                                                                         Αντίθετα η Μπάγιερν δεν είχε λύσεις ιδιαίτερα κοντά στη μεγάλη περιοχή ,στη τελική πάσα.
Ο Μουρίνιο νίκησε στη τακτική το Βαν Γκάαλ , ο μαθητής νίκησε το δάσκαλο! Ο Πορτογάλος έβγαλε από το αγωνιστικό τέλμα την Ίντερ και κατέκτησε το απόλυτο, το τρέμπλ δηλαδή! Αυτό αποτελεί δικαίωση και για το πρόεδρο της ομάδας τον Ιταλό μεγιστάνα Μάσιμο Μοράτι ο οποίος έστω και με πολλή καθυστέρηση (15 χρόνια) είδε τα κεφάλαια που ξώδεψε να πιάνουν τόπο με κατακτήσεις πολλώ τίτλων τη τελευταία τετραετία, με αποκορύφωμα τη σημερινή μέρα που αποτελεί τη μεγαλύτερη από πλευράς σημασίας στην ιστορία του συλλόγου!!!!
Η στιγμή που ο πρόεδρος της UEFA , Μισέλ Πλατινί παραδίδει το βαρύτιμο τρόπαιο στον αρχηγό Ζανέτι , σίγουρα θα μείνει για πάντα χαραγμένη στους οπαδούς της Ίντερ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.