http://troktiko.blogspot.com/2010/05/blog-post_9535.html
"Όλα ήταν σχεδιασμένα!"
"ΕΝΩ Η ΠΟΡΕΙΑ ΚΥΛΛΟΥΣΕ ΟΜΑΛΑ,ΞΑΦΝΙΚΑ ΗΡΘΕ ΕΝΑΣ ΤΥΠΟΣ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 55-60 ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑΤΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ.
ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΜΕΤΑ ΠΛΑΚΩΣΑΝ ΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ .ΒΓΗΑΚΑΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ.
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ,ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΕΚΟΨΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΠΟΡΕΙΑ,ΜΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ ΕΝΩΜΕΝΟΙ
Αυτά δήλωσε αναγνώστρια πρίν από λίγο που συμμετείχε στη πορεία.Τα λέει ΟΛΑ...
πηγή: troktiko.blogspot.com
Δυστυχώς πάνω που έγγραψα στο άρθρο μου σήμερα ότι υπάρχει ανάγκη σύμπνοιας στα κοινά αιτήματα ώστε το απεργιακό κίνημα να έχει λόγο και να πετύχει κάποιο απτό αποτέλεσμα, κάποιοι, σύμφωνα με μαρτυρίες, παίζουν βρώμικο παιχνίδι σε βάρος των πολλών, της πλειοψηφίας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιοί είναι αυτοί οι τύποι; Τι συμφέροντα εξυπηρετούν και τι είδους σκοπούς έχουν;;;