Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

Προβοκάτσια;

http://troktiko.blogspot.com/2010/05/blog-post_9535.html

"Όλα ήταν σχεδιασμένα!"


"ΕΝΩ Η ΠΟΡΕΙΑ ΚΥΛΛΟΥΣΕ ΟΜΑΛΑ,ΞΑΦΝΙΚΑ ΗΡΘΕ ΕΝΑΣ ΤΥΠΟΣ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 55-60 ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑΤΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ.
ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΜΕΤΑ ΠΛΑΚΩΣΑΝ ΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ .ΒΓΗΑΚΑΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ.
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ,ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΕΚΟΨΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΠΟΡΕΙΑ,ΜΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ ΕΝΩΜΕΝΟΙ

Αυτά δήλωσε αναγνώστρια πρίν από λίγο που συμμετείχε στη πορεία.Τα λέει ΟΛΑ...

πηγή: troktiko.blogspot.com

1 σχόλιο :

  1. Δυστυχώς πάνω που έγγραψα στο άρθρο μου σήμερα ότι υπάρχει ανάγκη σύμπνοιας στα κοινά αιτήματα ώστε το απεργιακό κίνημα να έχει λόγο και να πετύχει κάποιο απτό αποτέλεσμα, κάποιοι, σύμφωνα με μαρτυρίες, παίζουν βρώμικο παιχνίδι σε βάρος των πολλών, της πλειοψηφίας...
    Ποιοί είναι αυτοί οι τύποι; Τι συμφέροντα εξυπηρετούν και τι είδους σκοπούς έχουν;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.